Mario Galaxy
Gameholic wrote:Voor Mario ben je nooit te oud.
Kijk een Pokemon game gaat mij weer te ver persoonlijk. Maar voor een gloedje nieuwe Mario kun je me altijd wakker maken
Ik heb deze zomervakantie voor het eerst een Pokemon game gespeeld. Het is gewoon zwaar verslavend. Ik heb in 36 uur de game uitgespeeld en daarna nog eens 8 uur in het levellen gestopt. Jaja

Ik hoop dat dit eigenlijk weer een echt goede Mario game wordt en de voortekens zien er wel goed uit. En ja je bent eigenlijk idd nooit te oud voor een Mario game het blijft best leuk als de kwaliteit goed is.
En ben dan 27 maar ook ik heb me vermaakt met een Pokemon game hoor maar dan wel de handheld versie's de console versie's zijn om te huilen.
En ben dan 27 maar ook ik heb me vermaakt met een Pokemon game hoor maar dan wel de handheld versie's de console versie's zijn om te huilen.
Ken wrote:Omdat de enige persoon die echt weet wat de Wii kan Miyamoto heet. Zelfde gold voor de Nintendo 64 (samen met Rare dan....)
Jammer is dat. Maar dit zijn de parels die de Wii het aanschaffen waard maken. Net als Mario 64 en OoT voor de 64. Ik kan niet wachten. En dan nog daarvoor Metroid 3 :9 Mooie Wii tijden

Rano wrote:Ken wrote:Omdat de enige persoon die echt weet wat de Wii kan Miyamoto heet. Zelfde gold voor de Nintendo 64 (samen met Rare dan....)
Jammer is dat. Maar dit zijn de parels die de Wii het aanschaffen waard maken. Net als Mario 64 en OoT voor de 64. Ik kan niet wachten. En dan nog daarvoor Metroid 3 :9 Mooie Wii tijden
Zeker

Eerst even lekker aan de gang met Metroid prime 3 en daarna Mario Galaxy

Hier de us trailer:
http://www.gamez.nl/web/Publiekelijk/Artikel-public/Super-Mario-Galaxy-US-trailer.htm
Deze game gaat het volgens mij erg goed doen en kan dan ook niet langer meer wachten.
Wiiiiiiiiii
http://www.gamez.nl/web/Publiekelijk/Artikel-public/Super-Mario-Galaxy-US-trailer.htm
Deze game gaat het volgens mij erg goed doen en kan dan ook niet langer meer wachten.
Wiiiiiiiiii

- d
- Active Level:
Ik denk wel dat Edge 'm als beste game van 2007 gaat uitroepen.
Hij gaat vooral in Japan verkoop records breken.
En ik wil hem zeker wel een keertje checken. Maar goed, visueel is het natuurlijk gewoon Sunshine met een extra effectje hier en daar. Niet dat dat belangrijk is ofzo.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat jullie hem allemaal vet gaan diggen.
Ik zou elke mario fan wel adviseren om het te pre-orderen. Er zijn veel wiis verkocht. Een mattie van me heeft de ps3, een andere mattie en zijn mattie en broertje hebben wii. en 2 van mij collegas hebben wii. Een collega heeft 1 360
DUS:
360
PS3 2
vs
Wii 5
vs
x360 1
Hij gaat vooral in Japan verkoop records breken.
En ik wil hem zeker wel een keertje checken. Maar goed, visueel is het natuurlijk gewoon Sunshine met een extra effectje hier en daar. Niet dat dat belangrijk is ofzo.
Maar ik ben er wel van overtuigd dat jullie hem allemaal vet gaan diggen.
Ik zou elke mario fan wel adviseren om het te pre-orderen. Er zijn veel wiis verkocht. Een mattie van me heeft de ps3, een andere mattie en zijn mattie en broertje hebben wii. en 2 van mij collegas hebben wii. Een collega heeft 1 360
DUS:
360
PS3 2
vs
Wii 5
vs
x360 1
Ervaar het https://www.nationaalvideogamemuseum.nl/ in Zoetermeer
Gameholic wrote:Ja heel tof .. de besturing werkt helemaal goed. Het is wel weer een echte Prime titel, maar het heeft nu een beetje een Halo sfeertje. Filmische momenten etc.
Ik ben zelf meer van de realistische shooters maar het is wel een toppertje
mooi om te weten, dan haal ik hem ook maar eerst voordat mario uitkomt

Japanse lanceringen van videogames staan bekend om de duizenden exemplaren die verkocht worden aan mensen die netjes in de rij staan, in afgezette gedeeltes van de straat. Blijkbaar was dit niet het geval bij de lancering van Super Mario Galaxy.
[vergroten] De mensen achter Siliconera probeerden gisteren Super Mario Galaxy te bemachtigen in het hart van de gamescene van Tokyo: Akihabara. Helaas bleken de verwachtingen van duizenden gamers die niet snel genoeg de nieuwe Mario in hun bezig konden krijgen niet helemaal te kloppen, de mensen die al ergens in de rij stonden stonden daar of voor Pachinko machines, of zelfs voor Ace Combat 6 voor de Xbox 360 (wij zijn net zo verbaasd als jullie zijn).
Super Mario Galaxy bleek overal genoeg op voorraad, maar de drang voor mensen om de game meteen de eerste dag te halen bleek afwezig, dit in tegenstelling tot Dragon Quest en Final Fantasy games, waar de hele stad wel stil leek te staan op de dag van de release.
[vergroten] De mensen achter Siliconera probeerden gisteren Super Mario Galaxy te bemachtigen in het hart van de gamescene van Tokyo: Akihabara. Helaas bleken de verwachtingen van duizenden gamers die niet snel genoeg de nieuwe Mario in hun bezig konden krijgen niet helemaal te kloppen, de mensen die al ergens in de rij stonden stonden daar of voor Pachinko machines, of zelfs voor Ace Combat 6 voor de Xbox 360 (wij zijn net zo verbaasd als jullie zijn).
Super Mario Galaxy bleek overal genoeg op voorraad, maar de drang voor mensen om de game meteen de eerste dag te halen bleek afwezig, dit in tegenstelling tot Dragon Quest en Final Fantasy games, waar de hele stad wel stil leek te staan op de dag van de release.