Mario Galaxy

Discussies over huidige generatie en old school videogames.
almighty

Mario Galaxy

Post by almighty » Sun May 27, 2007 18:02

Ik kijk zelf erg uit naar deze game en ben zeker ook van plan als deze game uitkomt meteen een Wii te halen.
Mario games zijn naar mijn idee altijd erg leuk te spelen en nu op de Wii kan het volgens mij helemaal niet meer stuk :wink:
Beetje wezen surfen maar kan helaas nog niet een release datum vinden,wanneer komt deze game nu eindelijk eens uit?

http://www.youtube.com/watch?v=DQuSvM1CUsY
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sun May 27, 2007 18:53

ben ik helemaal met je eens!
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Kenshiro
Active Level:
Active Level:

Post by Kenshiro » Sun May 27, 2007 20:16

Hier nog een filmpje van Mario Galaxy:

http://www.youtube.com/watch?v=xTMtiIQO ... ed&search=
almighty

Post by almighty » Sun May 27, 2007 20:50

Deze game gaat het naar mijn idee hoog scoren, kan echt niet wachten tot ik die game zelf speel 8)
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Mon May 28, 2007 07:52

Ik kan ook niet wachten op de game. Het is de game voor de Wii vind ik. Het enige wat me niet aantrekt zijn die kleine rotplaneetjes. Ik hoop dat je grotere werelden kan ontdekken en niet de hele tijd van miniplaneetje moet springen.
almighty

Post by almighty » Mon May 28, 2007 07:55

Rano wrote:Ik kan ook niet wachten op de game. Het is de game voor de Wii vind ik. Het enige wat me niet aantrekt zijn die kleine rotplaneetjes. Ik hoop dat je grotere werelden kan ontdekken en niet de hele tijd van miniplaneetje moet springen.

Daar wou ik nou zelf niet over beginnen :wink:
Maar ik geef je in dat punt helemaal gelijk, hoop zelf ook dat sommige planeten wat groter zijn.
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Thu Jul 12, 2007 17:53

De nieuwe E3 trailer en playable demo op gametrailers ziet er echt bijzonder cool uit. Mario die veranderd in een bij...hoe verzin je het.

Als er nog Japanners zijn die geen Wii hebben gekocht...wat Sony ook doet in Japan, dit soort titels kun je niet tegen op.
R-Type

Post by R-Type » Thu Jul 12, 2007 19:44

De Wii heeft deze consolewar ook al gewonnen. De verschillen zijn niet te overbruggen, en dat was zelfs met klotesoftware. Zelfs in Amerika loopt hij 2:1 op de Xbox. Ik kan alleen maar denken dat games als Mario de Wii definitief naar grote hoogten doet stijgen. De gimmick lijkt toch niet zo snel uit te werken, had ik niet verwacht. De Wii is gepromoot als lifestyle en status product, en het is ze gelukt. Deze console gaat wellicht records breken.

Maar aan de andere kant is de Wii toch te erg verschillend, en kun je hem eigenlijk geen eerlijke concurrent van de veel geavanceerdere en daarom logisch 2x of 3x zo dure Ps3 en Xbox360 noemen.
almighty

Post by almighty » Thu Jul 12, 2007 20:29

Zo zie je maar dat al die toeters en bellen bij gamers niks uitmaakt.
De Wii is na mijn mening tot een console met een hele andere kijk op gamen :wink:
Zo gauw deze game dan ook daadwerkelijk in de winkels ligt dan zal ik zeker de Wii halen 8)
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Sun Jul 15, 2007 11:10

Ik heb besloten om vanaf nu geen Super Mario Galaxy footage ga bekijken. Ik wil alles voor het eerst zien op het moment dat ik het spel voor het eerst in de Wii stop. Maar van wat ik gezien heb, damn, het ziet er zo tof uit. Die hele stijl. In de demo walkthroughs op GameTrailers zijn ook grotere levels te zien. Gelukkig.
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Sun Jul 15, 2007 12:14

goh wat leuk, de game komt uit op mn verjaardag :D
ImageImage
" I don't die not to live. I don't yield if my wish is not fulfilled. I never die with regrets. "
Rano
Active Level:
Active Level:

Post by Rano » Mon Jul 16, 2007 11:31

De US versie bedoel je? Want de EU versie heeft toch nog geen releasedate meegekregen of wel?
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Mon Jul 16, 2007 12:05

jaaaa, pal games heb ik nix mee.
ImageImage
almighty

Post by almighty » Wed Sep 05, 2007 19:33

Rano wrote:De US versie bedoel je? Want de EU versie heeft toch nog geen releasedate meegekregen of wel?

Is er al een datum/richtlijn bekend :?:
I want a Wii :P
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Wed Sep 05, 2007 19:51

11 november dacht ik.
almighty

Post by almighty » Thu Sep 06, 2007 21:22

Beter, las trouwens net dat Paper Mario 14 september uit komt.
Volgende maand dus een Wii halen 8) , net wat trailers bekenen en wat ziet die game er goed uit man!Ben blij dat ik niet veel eerder die filmpjes bekeken heb want krijg nu al jeuk om de Wii aan te schaffen haha :lol:
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Thu Sep 06, 2007 21:24

Ik heb paper mario en vind het maar saai. Maar alle mario rpg's na de snes versie zijn boring imo, dus ik had niet veel anders verwacht.
almighty

Post by almighty » Thu Sep 06, 2007 21:26

Nou verschil moet er wezen Baki :wink:
Laat mij nu gewoon gelukkig zijn ja :P
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Thu Sep 06, 2007 23:22

mario rpg valt ook niet te verbeteren...masterlijke game.
ImageImage
d
Active Level:
Active Level:

Post by d » Fri Sep 07, 2007 09:00

Ik heb gehoord dat het wel een world wide release wordt, maar goed Nintendo kan net zo goed weer Europa naaien door het toch 2 maanden later uit te brengen. Dat vinden de Nintendo fanboys toch niet erg. Die wachten gewoon. i.p.v. modden/importeren.
Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben gewoon te fokking stokoud voor die kinderachtige onzin. En het ziet er gewoon uit als een gamecube game. Zou me niets verbazen als hij ook gewoon stiekem voor de gamecube uitkomt als final bang voor de gamecube! Dat zou ik wel erg respecteren als ze dat zouden doen.
almighty

Post by almighty » Fri Sep 07, 2007 12:53

Sorry hoor maar leeftijd doet er volgens mij niet echt toe :wink:
En wat versta jij onder oud zijn :?:
Ken
Active Level:
Active Level:

Post by Ken » Fri Sep 07, 2007 12:57

d wrote:Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben gewoon te fokking stokoud voor die kinderachtige onzin.

Goed om te weten dat je al je Nintendo stuff binnenkort in de verkoop doet en ook oude Mario games nooit meer zult aanraken. Leeftijd heeft hier echt helemaal niets mee te maken, integendeel!
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Fri Sep 07, 2007 15:43

d wrote:Ik heb gehoord dat het wel een world wide release wordt, maar goed Nintendo kan net zo goed weer Europa naaien door het toch 2 maanden later uit te brengen. Dat vinden de Nintendo fanboys toch niet erg. Die wachten gewoon. i.p.v. modden/importeren.
Het ziet er wel leuk uit, maar ik ben gewoon te fokking stokoud voor die kinderachtige onzin. En het ziet er gewoon uit als een gamecube game. Zou me niets verbazen als hij ook gewoon stiekem voor de gamecube uitkomt als final bang voor de gamecube! Dat zou ik wel erg respecteren als ze dat zouden doen.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
ImageImage
Baki
Active Level:
Active Level:

Post by Baki » Fri Sep 07, 2007 20:17

d wrote:Ik heb gehoord dat het wel een world wide release wordt, maar goed Nintendo kan net zo goed weer Europa naaien door het toch 2 maanden later uit te brengen. Dat vinden de Nintendo fanboys toch niet erg. Die wachten gewoon. i.p.v. modden/importeren.

Dude zit jij zwaar aan de drugs ofzo...? Ik lees de laatste 2 weken niks anders dan bullshit posts van je!
DNL
Active Level:
Active Level:

Post by DNL » Fri Sep 07, 2007 22:32

account gekraakt? :lol:
ImageImage
Post Reply