What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

WTB: chassis MS2930

Jeetje wel klote man. De Blast heeft idd een vrij exotisch model, ik ben er nooit eentje los tegengekomen. MS9 en 8 zijn ondertussen echt behoorlijk schaars, vooral eentje zonder of zelfs minimum burn.
Ik heb wel wat schermen liggen die erin kunnen, maar ik weet niet of het de perfecte oplossing is. Ik heb wel een Blast te koop evt. of mss een inruilconstructie. Voor het NGC maakt het niet zo heel veel uit als we een dedicated 15k Blast hebben bijv.
Mocht je zelf een idee erover hebben moet je het maar laten weten :)
 
Misschien heeft Anton anders nog een Naomi beeldbuis over waar je dan een Tri-sync chassis op kan zetten?
Heb Patrick er laatst in Hilversum drie meegegeven voor Anton.
 
joeks":2z9pojf5 said:
Misschien heeft Anton anders nog een Naomi beeldbuis over waar je dan een Tri-sync chassis op kan zetten?
Heb Patrick er laatst in Hilversum drie meegegeven voor Anton.

Heb ik ook al ge-oppert. Desnoods een Naomi buis met 31k chassis erin en verkopen als zijnde een JVS cab.
 
Asure":3i0ie6iu said:
Ron, Chassis is niet meer het probleem.
De bliksemshow in de nek v/d buis met een nieuw 100% chassis wel.
Buis lek of short in de nek. Werkt alleen moeilijk binnen een vacuum dus niet te fixen.

Nieuw buis nodig dus.. we hebben nog wat opties, maar het begint af te lopen nu.

Cageman":3i0ie6iu said:

Mooie chassis, maar zonder buis kom ik niks verder ;)
Tenzij een van deze past op een standaard Naomi monitor, maar zo te zien niet :(
 
Oh ja. Probleem was met de buis.. Excuus.
 
Cageman":24aoez1x said:
Oh ja. Probleem was met de buis.. Excuus.

Np ;) Als je wilt helpen, ik zoek dus een trisynch chassis voor een Naomi monitor.
Voor zover ik weet is alleen de Rodotron 666A compatible met een 29e31s, maar correct me if I'm wrong!
 
Een rodotron 666a is inderdaad geschikt voor die tube. En nu is het ook nog zo dat de Rodotron 666A gelijk is aan de Wei Ya C3129D. Dat laatste typenummer komt wel heel erg overeen met wat op arcadespareparts staat :). Maar check gewoon het type tube en kijk of die tussen de compatible tubes staat op de site.
 
Ik denk dat je meer succes hebt juist met een 15kHz scherm, 31kHz kan je net zo goed een chopped Naomi nemen.
 
heb stuk of 12 blasts staan waarvan een paar voor parts, hebben chassis problemen, buis kan ik je wel evt leveren
mocht je niets vinden
 
Back
Top