A
Anonymous
Guest
Ken laat mij alvast Tokio zien in augustus. Super leuk aanbod die ik zeker niet in de wind zal slaan. Kan niet wachten, over een maand zit in in het vliegtuig ^^
En terecht. Hoe staat het met de plannen van iedereen?addict":2a0y9fzz said:OK, ik heb m'n ticket toch maar gewijzigd voor 3 weken. Dus 12 september tot 4 oktober![]()