What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Welcome home Mildoe!

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Ik werd vanmiddag gebeld door een nummer wat mij niet bekend was en aan de andere kant hoorde ik een mentaal gebroken Mildoe, de man himself is terug in Nederland en heeft het begrijpelijkerwijs niet zo naar z'n zin. Laten we dus met ze allen even Mildoe welkom terug heten en hopen dat hij zijn frustratie kwijt kan in de nieuwe updates die binnenkort weer op de frontpage gaan komen. Donaties voor nieuwe internet aansluiting zijn trouwens ook welkom heb ik vernomen...
typical_road.jpg
 
Welcome back Mildoe!
Hopelijk heb je het erg naar je zin gehad daar :)
Ik verlang weer naar updates van de frontpage! Maar neem gerust de tijd 8)
 
Gungrave":3b02tdmx said:
Welcome back Mildoe!
Hopelijk heb je het erg naar je zin gehad daar :)
Ik verlang weer naar updates van de frontpage! Maar neem gerust de tijd 8)

Ken":3b02tdmx said:
de man himself is terug in Nederland en heeft het begrijpelijkerwijs niet zo naar z'n zin.

Niet dus Gungrave 😉 En sorry Mildoe maar mijn postbank rekening staat op 0,00. Misschien schiet het op als Ken zijn geld stort :P 😉
 
En Mildoe, fijn dat je weer in Nederland bent? ;) Na een aantal weken ben je weer gewendt aan het Nederlandse 'saaie' leventje ;)

15 mei ben ik weer terug uit Zuid Afrika en ik kan je vertellen dat ik bijna niet kan wachten! Dus zo slecht is Nederland nog niet, Mildoe

:)
 
Hai Hai!

na veel getouwtrek met Chello, eindelijk weer internet. Zal na mijn sociale verplichtingen weer eens flink aan Nozomi werken! *zweet zweet*

Good to be back amongst friends. Maar ja...nederland is saai als je 2 maanden in HK hebt gezeten...
 
Back
Top