handsome1987
Credit Feeder
- Joined
- Feb 6, 2013
- Messages
- 30
- Reaction score
- 0
Hoi
Ik heb een vraag over de slg3000 die te koop is bij arcadeforge.de
Kan iemand mij vertellen als je de versie neemt zonder behuizing of er dan een aan en uit schakelaar op zit?
En of je de intensiteit bij de scanlines dan ook kan instellen?
En of het ook werkt met een resolutie van 1280x1024
Bedankt alvast
Ik heb een vraag over de slg3000 die te koop is bij arcadeforge.de
Kan iemand mij vertellen als je de versie neemt zonder behuizing of er dan een aan en uit schakelaar op zit?
En of je de intensiteit bij de scanlines dan ook kan instellen?
En of het ook werkt met een resolutie van 1280x1024
Bedankt alvast