Nou mensen, het is tijd voor een topic die gaat over hoe iedereen zn consoles heeft aangesloten en wat de beste manier is.
We weten uiteraard allemaal dat RGB de koning van de videosignalen is, maar geld dit ook als we het hebben over een plasma/lcd tv met component?
Ik wil namelijk het verschil weten/zien tussen RGB en component op een LCD TV. Ik dacht dat bij component geen scanlines aanwezig zijn, maar kan het fout hebben.
Iemand die dit wel weet?
En hoe zit het met een supergun met component? Ligt het aan de games of ze dit aankunnen of is het simpel een kwestie van een console laten modden?
We weten uiteraard allemaal dat RGB de koning van de videosignalen is, maar geld dit ook als we het hebben over een plasma/lcd tv met component?
Ik wil namelijk het verschil weten/zien tussen RGB en component op een LCD TV. Ik dacht dat bij component geen scanlines aanwezig zijn, maar kan het fout hebben.
Iemand die dit wel weet?
En hoe zit het met een supergun met component? Ligt het aan de games of ze dit aankunnen of is het simpel een kwestie van een console laten modden?