What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

verzin een onderschrift bij deze foto deel 9

RoOd

Shmup Veteran
Reaction score
0
Ik begin maar weer even want de oude waren een beetje op.
Deze foto moet ook wel wat leuke onderschriften kunnen genereren :)
Laat gerust ook wat photoshop skills er op los (of paint voor de meer hardcore fotobewerker)

success!!

47651.jpg

Zwetende Otaku wachten voor Yodobashi camera voor een Touch and grab sessie met Noriko Kijima
noriko2.jpg

Opening Vie de France Cafe groot succes

De Japanse boyband variant van Westlife steekt fier boven de fans uit bij hun eerste live performance voor de Yodobashi-Akiba store.

laat ik dan nog even mijn mspaint actie neerzetten:

47651.jpg

Het personeel van Yodobashi vertelt de wachtende gamers dat de PS3 pas in maart gelaunched wordt.....

Het personeel van Yodobashi heeft les gehad van de iraakse minister:

THERE ARE NO PLAYSTATION 3 HERE!!!

en

THERE IS NO LINE FOR THE PS3 HERE!!!

Onrust in de straten van Japan
Veel Japaners waren geschokt om geen HDMI kabel te vinden bij hun PS3. Ze waren zo boos dat meer dan de helft diezelfde dag nog hun PS3 wilden ruilen. Op een gegeven moment moest Yodo zijn deuren sluiten omdat zij niet genoeg cash geld meer hadden om de verontwaardigde consumenten hun geld terug te geven. Omstanders merkten op dat bij het terugbrengen het drukker was dan tijdens de bestorming om een PS3 te kopen!
47651.jpg

Eerst eens netjes in de rij dan krijg jij daar zeker weten een PS3 bij.

47651.jpg

De paspoppen met nieuwe poses om te qeuen worden getoond aan het publiek.

Shinebi":35hkwtmf said:
De paspoppen met nieuwe poses om te qeuen worden getoond aan het publiek.

wat mij betreft de winnaar :)

wie levert even een nieuwe foto?

Back