What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Vakantie Japan - Costs Guide!

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Bij Book-Off vind ik bijna nooit wat, Hard-Off is een ander verhaal.
Shibuya Mandarake heeft inderdaad goede deals, maar in Nakano vind je de wat zeldzamere stuff, vooral op Saturn en Dreamcast gebied ben je daar aan het juiste adres. Vorige week nog in die van Shibuya geweest en soms vind je vooral hardware voor een appel en een ei. Die gameshop in Nakano Broadway vind ik weinig aan, die andere in het winkelcentrum is neem ik aan AsoBitCity? Die bij het postkantoor ken ik niet, ik zal eens kijken van de week. Donderdag en vrijdag vrije dagen dus plenty of time.

Die shops waar je het over had in Hakata...?

Throw me a frikkin' bone here! I'm the boss! Need the info!" ...

DrEvilSmall.jpg

Ja, goh, ik ga meer voor cd's en anime dan voor games ^^;;

Bij de book-off in Sendai hebben ze een verdieping vol games. Ook leuke trouwens, Rechts, schuin tegenover het station. 3 verdiepingen book-off.

Hakata: Ook daar de book-off, zuid uitgang geloof ik (richting haven iig) het stationsplein over, de straat over, dan aan je linkerhand.

In Canal City zit ook een of andere wazige gameshop.

Super Potato en Game Dorobo vlak bij de halte Ebisu-cho in Osaka zijn ook de moeite waard. Vroegah! had je aan de auvahkant ook nog Softmap U-store 2 zitten met echt vreemde en zeldzame hard en software. Maar die is net als Yamagiwa Osaka, gesloten.

De kleine Book-off bij Namba, osaka, heeft vaak goede deals met een tombola per 500 uitgegeven yen. Daar had ik dus met 4 keer draaien een DS-Light tepakken.

Asobitcity, nee, die bedoelde ik niet. Zit dat ook in Nakano dan? Het is een kleine shop, heb er een Taiko no Tatsujin met controler weggesleept voor 1000 yen. Op de 2e hebben ze ook wat Anime meuk.

Ook een winkel die de moeite waard is:
Nagasaki, het station uit, de loopbrug op, richting trams lopen, maar in plaats van links naar beneden te gaan, rechtdoor. De U-shop zit daar ter hoogte van de loopbrug.

Zeker de moeite waard, al is het alleen maar om de 20+ meter stelling aan NES games. De shinkansen naar Nagano. Daar de locale trein naar Besho Onsen nemen. 3e of 4e stop uitstappen. Je ziet het vanzelf, kijk rechts de trein uit, er staat een grote loods met used: Games, hardware, boeken, manga, anime, jpop, toys etc. De grootste U-shop die ik ooit gezien heb. Redelijke prijzen ook nog.

*** Edit ***
Met een Japan Railpass kun je trouwens WEL stoelen reserveren. Het is nog gratis ook. Je gaat gewoon naar een Midori no Madaguchi en reserveert een ticket. Ben je met een vriend of vriendin, reserveer je lekker 2 stoelen naast elkaar bij 2 verschillende mensen. En hopla, heb je ook nog ruimte voor je tas met aankopen of je koffer.

Back