Tja, geld he. Als ik geld had, zou ik jullie uitnodigen in mijn arcadePsykick":1d7qh9az said:Nice man, de Naomi rocks, de andere 2 cker niet mijn smaak, maar de games zijn vet!!
cart, geen marquee holder nee.goatboy":1d7qh9az said:Ja, Top die Naomi!Cart based of GD-Rom Naomi? Heb je geen Marquee holder?
Zat ik ook aan te denken.almighty":1d7qh9az said:nice d en je ok baby had daar nog mooi bij gestaan![]()
klopt, die is getate met 10 seconden!Pat7o":2gecd2o4 said:goede setup, het regent naomis ineens. heb je echt een superdeal aan gehad...![]()
die cab in t midden (n-style meen ik?) heb ik ook gehad, en heb nog steeds een beetje spijt dat ik die heb weg gedaan. speelde echt geweldig, mooie hoek van het scherm en makkelijk van voren te openen.