What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TR of TK PAL Playstation 2 Slimline boxed incl eyetoy

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Pasop voor internet scammers ,ik heb zelf anderhalf week geleden een overboeking gedaan als downpayment ter waarde van 100 euro voor een laptop die ik op MP heb gevonden. Deze gast zou eigenlijk een bevestiging sturen maar tot nu toe niks meer van hem gehoord. Mijn eigen schuld. Ik had meer geduld moeten hebben

Melvin":nviw9zcn said:
nogmaals sorry van deze PRUTSER hier! :oops:

Doet me een beetje denken aan xenepp, veel woorden en beloften, weinig actie.

Heb je er ook nog een verklaring voor of moeten we je posts in buy sell & trade maar beter negeren om veilig te zijn?

Ik denk dat we het maar beter allemaal maar ff moeten laten rusten voor een tijdje en Melvin zijn shit op orde laten krijgen. Het is al heel wat dat hij de hand in eigen boezem kan steken, getuigd toch van waardigheid.

Succes met whatever shit je in zit en zorg dat je deals in de toekomst gewoon strak lopen om weer wat credibility op te bouwen!!

Back