What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Kleine arcade sale (Cave, Atomiswave & MVS) + Egret 3 cpanel

addict

Cabinet Dweller
Joined
Sep 18, 2005
Messages
139
Reaction score
0
Doe een goed bod...

Ophalen in Heiloo, of verzenden.
Betalen kan in cash of bitcoin (voorkeur :p). Of anders banktransfer.

Arcade
  • Taito Egret 3 2L8B Control Panel €120,-

  • DoDonPachi DaiOuJou (zonder seal helaas) €500,-
    Batterij moet snel vervangen worden! Ikzelf ben totaal niet handig. Maar hij werkt nog wel.

  • Espgaluda €600,- VERKOCHT

  • Espgaluda II €700,- VERKOCHT

  • Progear (JAP) A+B board (doet het nog steeds met originele suicide-batterij, moet waarschijnlijk vervangen worden) €300,- VERKOCHT


AtomisWave
  • Demolish Fist €50,-
    Guilty Gear: Isuka €50,-
    The King of Fighter: NeoWave €50,-


Neo-Geo MVS
  • SNK Vs. Capcom: SVC Chaos VERKOCHT
    The King of Fighters 2003

 
:shock: Wauw

DoDonPachi DaiOuJou zeker 500 euro (vanwege arts, mits origineel)
Espgaluda kit (en compleet) zeker 500-600 euro
Espgaluda II kit (en compleet) zeker 700 euro
Progear denk ook wel 400+ euro maar daar ben ik niet zeker van ze gaan soms ook voor 250-300 euro.
 
Wow, die batterij moet wel echt SNEL worden vervangen!

Ja, Progear heb ik helaas maar 200eu voor gekregen game only. Arts zijn wel relatief duur los.
 
DDP art is origineel, alleen mis ik die control panel art :(

Ik denk dat die Phoenixed Progear boards goedkoper zijn. Deze is nog helemaal origineel :)
 
WOW! dit batterij ziet er link uit, zijn ook al wat blauw sporen van lekken te zien bij de aansluitingen van de batterij op het PCB.
Verder nog niet doorgevreten als ik de foto bekijk...
 
Mijn Progear was ook origineel, maar wellicht heb jij meer geluk :)
 
Sp33dFr34k":12l01zm7 said:
Mijn Progear was ook origineel, maar wellicht heb jij meer geluk :)

Jij had toch ook arts erbij die je los verkocht had?
 
PascalP":177i1odl said:
WOW! dit batterij ziet er link uit, zijn ook al wat blauw sporen van lekken te zien bij de aansluitingen van de batterij op het PCB.
Verder nog niet doorgevreten als ik de foto bekijk...

Die van mij zag er precies zo uit. Gewoon afknippen bij de pootjes.
 
waiwainl":3gbtsrdi said:
PascalP":3gbtsrdi said:
WOW! dit batterij ziet er link uit, zijn ook al wat blauw sporen van lekken te zien bij de aansluitingen van de batterij op het PCB.
Verder nog niet doorgevreten als ik de foto bekijk...

Die van mij zag er precies zo uit. Gewoon afknippen bij de pootjes.
Nope. Desolderen..
 
Kan iemand een prijs indicatie geven voor die MSV kits? Ik zie echt heel erg verschillende prijzen. Op Ebay zie ik een US kit voor $539.97,-
 
Cageman":e19lrrw4 said:
waiwainl":e19lrrw4 said:
PascalP":e19lrrw4 said:
WOW! dit batterij ziet er link uit, zijn ook al wat blauw sporen van lekken te zien bij de aansluitingen van de batterij op het PCB.
Verder nog niet doorgevreten als ik de foto bekijk...

Die van mij zag er precies zo uit. Gewoon afknippen bij de pootjes.
Nope. Desolderen..

Knippen werkte prima bij mij ;-)
 
Je moet die batterij er echt NU afhalen man. Fokking zonde.
Hij lekt al (vandaar die crystals) en elke seconde kruipt er meer zuur over en in het bordje, in de traces onder en rond de battery.
Dit is niet direct zichtbaar, maar het wordt opgezogen in de lagen van de PCB. Als je kristalvorming hebt, dan is het zuur al gas aan het vormen, en dus er uit aan het lopen!

Gewoon de schroeven losdraaien en een boutje opwarmen dan soldeer je hem er zo af.

Helaas is op de foto's de schade niet (goed) te zien. Ik zou de hele pcb schoonmaken, kutklus.
Ik kan ook niet inschatten hoeveel er al in de pcb is gelopen.

Deze game heeft de batterij niet eens nodig om normaal te werken, dus gewoon nu er af halen.
Daarna de boel neutraliseren. Als je dat niet kan stuur die shit naar mij op ofzo ik kan dit echt niet aanzien.
 
Back
Top