What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Defect NAOMI 1 mainboard

Wombat

TATE Mode Pilot
Joined
Sep 25, 2005
Messages
526
Reaction score
1
Board is mij werkend verkocht, maar bij ontvangst bleek deze niet te werken :( (krijg alleen het NAOMI opstart geluid te horen, maar dus geen beeld). Gezien ik verder geen idee heb hoe dit op te lossen gaat hij de verkoop in, wellicht handig voor onderdelen of voor de techneut te repareren?

Prijs: €20,- + eventuele verzendkosten.
 
Dit is niet degene die hij van mij heeft gekocht.

gratis bumpje en mijn naam gezuiverd 😉
 
Ik had het meteen nagevraagd bij Robert, had ik niet tof gevonden, en hij zijn geld terug gekregen.
 
dat zeggen ze allemaal, die slechte verkopers ;)
 
Da Dude":1659d9p9 said:
dat zeggen ze allemaal, die slechte verkopers ;)
pffffff, echt, moet dat nou :mrgreen: :mrgreen:
Het is maar beter dat dit soort dingen openbaar worden gemaakt :mrgreen:
 
Als hij hem niet koopt verander ik zijn naam in 'banned' :D
 
haha ja jongens ik dacht ook gelijk trololol :lol: fantastisch.
 
For the record; de trol is geen trol, deal is afgerond en de NAOMI gaat deze week met de post mee :)
 
Hij is binnen, thanks.
Wil je echt foto' s zien cage? :D
 
Back
Top