What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

TK: DDP Dai Ou Jou

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
DDP DOJ: PCB is in excellente conditie, spel werkt 100%. Batterij is ook nog tip top in orde.

(DDP DOJ: PCB is in excellent condition, game is working 100%. There is no battery leakage whatsoever, and the battery doesn't show any coming problems.)

Prijs € 300 + verzending

(Price € 300 + shipping)

DDPDOJpic2.jpg


DDPDOJpic3.jpg
 
Ik vind het een beetje lui van je dat je niet even 3 regels Nederlands kunt plaatsen hier Pooyan!
 
Niet zonde Erik? tja kan het ook wel begrijpen, beetje dubbel.
Welke gaan nog meer in de verkoop?

Voor de twijfelaars, scherpe prijs voor een geweldige game!!
 
Ken":19jqfdbp said:
Ik vind het een beetje lui van je dat je niet even 3 regels Nederlands kunt plaatsen hier Pooyan!

Perhaps, but our international forum visirtors will understand better 😉
 
pooyan":1zihz558 said:
Ken":1zihz558 said:
Ik vind het een beetje lui van je dat je niet even 3 regels Nederlands kunt plaatsen hier Pooyan!

Perhaps, but our international forum visirtors will understand better 😉

Die 3 zitten ook op AO. :P

Wat voor motor heb je op het oog Erik?
 
Tempting, maar ga hem niet ruilen tegen mijn BMW motor ;)

[offtopic]lol ... T'is dat ik het krukje 10-10 mee terug moet nemen, anders had ik op de motor gekomen ... Had ik jou nog wat enthousiaster voor motoren kunnen maken, net als jij dat met cabs gedaan hebt bij ons :P Maar welkom terug bij de club binnenkort dan :D[/offtopic]
 
Toch het vriendelijke verzoek om buy en sell topics voortaan in het Nederlands te plaatsen. Als je er dan voor die 1,5 Engelssprekende members per se Engels bij moet zetten prima, maar vertaal het gewoon even.

Thanks.
 
pooyan":5tb511bw said:
DDP DOJ: PCB is in excellente conditie

DDP DOJ: PCB is in excellent condition

Dat kan ik dan wel weer waarderen... 😉
 
hee.. mijn laatste post verwijderd..? :roll:
 
Cageman":2hb173kz said:
hee.. mijn laatste post verwijderd..? :roll:
Klopt, verzoek van Pooyan en ging wel erg offtopic.
 
Back
Top