What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Boxed Super Nintendo Spellen (veel fotos)

ZiEk

1CC Aspirant
Boxed Super Nintendo Spellen te koop.
Verzend kosten voor de koper,
mischien de mogelijkheid om het optehalen
of dat ik het breng.

---------USA--------

- The Simpsons Bart's Nightmare
Compleet in doos NTSC VERSIE

bartsnightmareei3.jpg


- George Foreman's KO Boxing
Bijna NIEUW, NOOIT GEBRUIKT NTSC Versie

georgeforentsccomxq3.jpg


- GODS
Bijna NIEUW, NOOIT GEBRUIKT NTSC Versie

godsntsccomot6.jpg





- King Arthur's World
Bijna NIEUW, NOOIT GEBRUIKT NTSC Versie
Werkt met de Nintendo muis.

kingarthurcomnz7.jpg


- Phalanx -Verkocht aan Metal Slut-
Bijna NIEUW, NOOIT GEBRUIKT NTSC Versie

phalanxntsccomww5.jpg


- Pilotwings
Bijna NIEUW, NOOIT GEBRUIKT NTSC Versie

pilotwingsntsccomiy4.jpg


- Populous
Minder NIEUW, NOOIT GEBRUIKT NTSC Versie

populusntsccomki4.jpg



- Sim City
Compleet in doos NTSC VERSIE


- Super R-Type
Bijna NIEUW, NOOIT GEBRUIKT NTSC Versie

superrtypentsccomjm9.jpg


- Thunder Spirits -Verkocht aan Metal Slut-
Bijna NIEUW, NOOIT GEBRUIKT NTSC Versie

thunderspiritsntsccompv5.jpg



------PAL---------

- Theme Park
Compleet in doos PAL VERSIE

themeparkpalcomhl8.jpg



-------------------------------------------
 
die Thunderspirits voor de Snes, schijnt dat een port te zijn van Thunder force 3 voor de Megadrive?? En wat 'moet' ie kosten inc. verzenden? je mag me het pm.en.... uhh evt. in combi met R-type...
 
jep, vandaag binnen gekregen en in super-conditie zoals je al aangaf.

btw: die poster met die vent en zijn banjoo is helemaal de bomb.... :lol:
 
Damn nice is wel erg snel binnen had hem maandag opgestuurd.

Ja mischien had ik het erbij moeten zetten, die games zijn echt nooit gebruikt maar ze zijn ook niet echt sealed.

Ben erg blij dat jij blij mee bent. :twisted:

die R-type heeft ook zo'n poster dus.
 
dat kun je wel zeggen ja snel binnen, ben erg tevreden over de staat van de games :lol: zo had ik nog geen enkele snes game.....

heb misschien nog wel intresse in je R-type en evt ook nog Gods.. heb eigenlijk al de NTSC versie van Gods maar het is een ex-rental in een videoband hoes, met het doosje open geknipt... zonde dus..

ik zal je topic wel in de gaten houde... heb net weer een hoop games besteld.. vandaar..
 
Shit, kreeg flashbacks man als ik zo naar GODS kijk....vroeger op de Amiga gespeeld...whatever happened to the bitmap brothers....:(
 
Tjah ik weet het ook niet maar verdenk dat er een paar bij bullfrog werken.

Van die game heb ik ook een complete PAL versie, die is ook te koop als iemand nog interrese heeft.
 
Back
Top