What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[TK] Bleedingviolin Custom Playstation 1

Baris":20i1eobu said:
Huh? Voor een gemodde costumized PSX vraag je 46,75 (40)

Maar voor het alleen verven (dus niet de console zelf) van een nes 70 ?

De PSX is een verkoop test. Vandaar de lagere prijs.

De reguliere prijs is gebaseerd op mijn huidige prijs lijst. Overigens was het 57 euro, niet 70 euro voor de NES, zoals besproken in de PM's 😉

almighty":20i1eobu said:
Maar de PSX is wel zonder controllers volgens mij?

Yes. Een PSX controller is voor een knaak te scoren.
 
Wij hebben geen PM's hierover uitgewisseld :P + je zei zelf 70 ik denk dat je me met Almighty verward :P

Maar dus 50 als ik hem zelf kom ophalen? Dat vind ik wel een mooie prijs voor een costum Nesje maar vallen daar dan ook 2 controllers onder(deze moeten simpelweg 1 kleur)?
 
Baris":1c8ewzqs said:
Wij hebben geen PM's hierover uitgewisseld :P + je zei zelf 70 ik denk dat je me met Almighty verward :P

Maar dus 50 als ik hem zelf kom ophalen? Dat vind ik wel een mooie prijs voor een costum Nesje maar vallen daar dan ook 2 controllers onder(deze moeten simpelweg 1 kleur)?

Ohja, heh XD

Beetje druk met van alles, sry.

50 inderdaad met zelf opbrengen en halen, inc. de controllers.
 
Ricepuppet":23xvqe2t said:
Baris":23xvqe2t said:
Wij hebben geen PM's hierover uitgewisseld :P + je zei zelf 70 ik denk dat je me met Almighty verward :P

Maar dus 50 als ik hem zelf kom ophalen? Dat vind ik wel een mooie prijs voor een costum Nesje maar vallen daar dan ook 2 controllers onder(deze moeten simpelweg 1 kleur)?

Ohja, heh XD

Beetje druk met van alles, sry.

50 inderdaad met zelf opbrengen en halen, inc. de controllers.

Geen probleem :P

Klinkt als een goede deal, woord het wel over anderhalve week pas ( zit eerst een weekje in Engeland :) ) En ik denk dat ik het gewoon naar je toe post en daarna wel ophaal.

Enig idee of die glanslak op de controllers nog effect heeft op de grip van de controllers?
 
Baris":25ivk10w said:
Enig idee of die glanslak op de controllers nog effect heeft op de grip van de controllers?

Je voelt er vrij weinig van. Enig fractie van verschil voel je natuurlijk wel, er zit immers een tweede laag overheen. Bij de Xbox controllers voel je het in elk geval vrijwel niet.
 
Back
Top