Het is hier net zoveel waard hoor, maar al die Nederlandse cheapskates willen het er niet voor gevenDa Dude":1p8j2mkn said:Maar wat het daar waard is, is het nevernooit in Nederland waard.
Het is hier net zoveel waard hoor, maar al die Nederlandse cheapskates willen het er niet voor geven![]()
Nee hoor, Nederlanders zijn gewoon cheapskates. Serieus. Het Buy,Sell & trade subforum is daar een briljant voorbeeld vanDa Dude":3oo74e64 said:Ik had de Eternia set van He-man, maar de Amerikanen wilden daar VEEL meer voor geven dan Nederlanders.
Maarja heeft allemaal te maken met vraag en aanbod.
Da Dude":3gi1u83s said:Maarja heeft allemaal te maken met vraag en aanbod.
ElPancho":3o9gqwrs said:Ik ben geschokt te lezen dat mensen nog tv kijken ...