What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

te koop

Status
Not open for further replies.

retrocab

Candy Cab Regular
Joined
Jul 26, 2013
Messages
372
Reaction score
0
Location
rijen brabant
hey luitjes
het is besloten de gauntlet legends en alien 3 komen te koop

de gaunlet gaat voor 300
de alien 3 voor 350 bij de alien zit een bijn complete machine aan reserve parts nl:
pcb (werkend),gunmotors en plastics(complete guns)de psu,marquee en al t klein spul

monitors van allebei in goede staat mooie nette machines

gr robert

DSC06131_zpsdc49a0a6.jpg
 
ja wist niet goed welke er weg moest ha ha (luxe probleem

eerst hier op t forum gezet als ze hier niet weg gaan proberen we het elders

gr robert
 
Mooie cabs en goede prijzen,maar absoluut geen plek om ze neer te zetten :)
 
Die Gauntlet Legends is zo ongelofelijk aanlokkelijk voor die prijs... normaal zou ik (al lang) bezweken zijn maar waarschijnlijk verhuis ik binnenkort voor enkele jaren naar Canada voor het werk, en kan ik dus best momenteel niet teveel spullen opstapelen die ik niet gemakkelijk kan meenemen. Als de plannen toch niet zouden doorgaan (dat is pas binnen enkele weken duidelijk) kom ik er vooralsnog graag om (indien dan nog steeds voorradig).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top