Ik heb nog een scherp geprijsde New Astro City staan, deze is ingeruild op een MVS cab en mag dus voor de scherpe prijs van 450 euro weg
Hij werkt goed en heeft een goed scherm, en is in redelijk goede conditie wel wat burn, maar niet zichtbaar tijdens het spelen.
- prijs afhaal Apeldoorn
- info : ronnie@rklok.nl
Hij werkt goed en heeft een goed scherm, en is in redelijk goede conditie wel wat burn, maar niet zichtbaar tijdens het spelen.
- prijs afhaal Apeldoorn
- info : ronnie@rklok.nl