What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Step down convertor?

Ik zie omvormer.nu , klinkt goed 50e incl verzenden?
 
Stepdowns van Alibaba zonder CE keurmerk zou ik nooit aan m'n cab hangen.
 
Nee wat dat betreft hoef ik ook geen chinese crap, risico dat je huis af fikt moet je niet teveel op bezuinigen
 
Jinxz":3vd7p9xa said:
Stepdowns van Alibaba zonder CE keurmerk zou ik nooit aan m'n cab hangen.
De gelinkte leverancier is iso 9001 cert en doet CE keuring :)
Ik heb veel in China gesourced mijn vorige werk en had daar al op gelet.

Overigens heb je voor een paar dollar natuurlijk ook "CE" keuring maar dat is nietszeggen & fake..
 
Die Airlinks zijn echt beesten in qualiteit. Ik heb uit nood ook een plastic gebakje besteld zoals hierboven maar hij wordt al na een uurtje behoorlijk warm.
Een van de aanbieders geeft ook aan dat je ze bij een maximale belasting van 270W 'm maximaal maar 2 uur mag gebruiken.

Airlink FTW.

Ik ga wss volgende week de airlinks inkopen en kan ze misschien zelfs ietsjes goedkoper aanbieden dan Airlink zelf. Op transport bespaar je dan zowiezo een hele berg geld. Om ze per stuk uit de UK te halen ben je ongeveer 20 euro per shipment kwijt.
 
Jinxz":e625ztul said:
Die Airlinks zijn echt beesten in qualiteit. Ik heb uit nood ook een plastic gebakje besteld zoals hierboven maar hij wordt al na een uurtje behoorlijk warm.
Een van de aanbieders geeft ook aan dat je ze bij een maximale belasting van 270W 'm maximaal maar 2 uur mag gebruiken.

Airlink FTW.

Ik ga wss volgende week de airlinks inkopen en kan ze misschien zelfs ietsjes goedkoper aanbieden dan Airlink zelf. Op transport bespaar je dan zowiezo een hele berg geld. Om ze per stuk uit de UK te halen ben je ongeveer 20 euro per shipment kwijt.

:mrgreen: yeah, daarom heb ik er 3 die 1000 watt kunnen hebben.

1 voor de 3 cabs (neogeo, astro en cyberlead)
1 voor de beatmania en 1 voor de keyboardmania

En worden ze warm? Neen, ze blijven gewoon koel dus non-stop spelen kan gewoon

Wat jinx zegt: airlink ftw!!!!!
 
Momenteel ben ik ook een stepdown converter nodig. Dus vandaar dat ik m'n vraag maar in dit topic pleur. Welk van de volgende twee converters is de betere keus?

- http://www.allekabels.nl/omvormer/1740/ ... -watt.html
- http://www.allekabels.nl/omvormer/1740/ ... -watt.html

Ik heb er eentje nodig voor het aansluiten van import (Jap) consoles. Dus die trekken over 't algemeen minder stroom dan een cab, en zou 100 watt al ruim voldoende zijn. Maar is zo'n lompe 300 Watt-adapter beter/betrouwbaarder/langer te gebruiken?
 
Zolang de cijfers kloppen en het wattage meer dan voldoende (zou wel altijd 20-30% meer watt dan nodig is kiezen) dan is de cheape 100w genoeg.
Ondanks dat zou ik persoonlijk de 300w. kiezen omdat je dan altijd nog de stepdown kunt gebruiken voor andere doeleinden zoals een cab.
 
Gewoon zo'n kleintje kopen voor een console. Gebruik dezelfde voor mijn NTSC DC & Virtual Boy, zo'm lomp 300W gevaarte ga je je aan irriteren als je geen cab hebt en is gewoon overkill. Als je er toch een keer een voor een cab wilt gebruiken, koop je lekker een andere. Mijne kost een tientje bij de lokale electroboer.
 
Back
Top