What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SOLD! Te koop : Sega Aero City SOLD!

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
- 100% werkend en in goede conditie, zie foto's
- scherm is 100% goed, geen burn in
- 2 player panel
- alle sleutels aanwezig
- afmeting : breed: 66 cm x Diep : 99 cm x Hoog: 132 cm

- prijs 490 euro (afhalen Apeldoorn)

Echt een leuke compacte Sega Kast die nog in hele goede staat is.!

Foto's :
SegaAero4.jpg

SegaAero2.jpg

SegaAero3.jpg
 
Dat heeft niet lang geduurd. Op arcadeotaku.com waren ze erg happig wat deze Aero betreft.
 
Aero's in goede staat zijn blijkbaar erg gewilt. Beats me? :?

Egret 2 trouwens ook. :D
 
goatboy":2fnms58z said:
Aero's in goede staat zijn blijkbaar erg gewilt. Beats me? :?

Egret 2 trouwens ook. :D
Misschien als je een uni, blast en astro hebt staan om de familie uit te breiden en het feit dat ze misschien museum waarde aan het krijgen zijn :D Maar inderdaad, ikzelf zit er niet echt op te wachte qua looks.
 
Back
Top