ElPancho
Shmup Veteran
- Joined
- Apr 11, 2008
- Messages
- 1,290
- Reaction score
- 0
Te koop Sega Aero City. Een jaar of 7 geleden bij Ronnie gekocht.
- Her en der wat krasjes controle paneel is het ergst (en het makkelijkst over te spuiten als je dat wilt).
- De (originele) monitor is zonder burn-in en krasvrij.
- 110V.
- Plastic bezel achter het glas is helemaal intact.
- originele sleutels en sloten.
- op te halen in de kop van NH.





Vraagprijs: €SOLD,-
- Her en der wat krasjes controle paneel is het ergst (en het makkelijkst over te spuiten als je dat wilt).
- De (originele) monitor is zonder burn-in en krasvrij.
- 110V.
- Plastic bezel achter het glas is helemaal intact.
- originele sleutels en sloten.
- op te halen in de kop van NH.





Vraagprijs: €SOLD,-