What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SOLD: Aero City

Status
Not open for further replies.

ElPancho

Shmup Veteran
Joined
Apr 11, 2008
Messages
1,290
Reaction score
0
Te koop Sega Aero City. Een jaar of 7 geleden bij Ronnie gekocht.

- Her en der wat krasjes controle paneel is het ergst (en het makkelijkst over te spuiten als je dat wilt).
- De (originele) monitor is zonder burn-in en krasvrij.
- 110V.
- Plastic bezel achter het glas is helemaal intact.
- originele sleutels en sloten.
- op te halen in de kop van NH.











Vraagprijs: €SOLD,-
 
Dank zijn idd toffe cabs, beeld is waanzinnig.
Vage verhuisplannen heb ik en dan kunnen niet alle cabs mee.
 
Mooie cab hoor en volgens mij ook een mooie prijs. Succes met de verkoop :D
 
Hi el pancho , Nice price for an aero !
Perhaps one of my friends will be interested...just have to tell him where is located the cab .

Thanks
Froed
 
Good to hear the journey home went ok. Enjoy this fantastic cab !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top