What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

slotje

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Zoals de titel al zegt ben ik opzoek naar een PS2.
Wil er best nog wel wat voor geven maar moet compleet en in 'z.g.a.n' staat zijn.
Hij mag omgebouwd zijn voor ntsc.

Met krassen,beschadegingen,etc. neem ik geen genoegen :)

Ik heb er nog een pal slim ps2 liggen, boxed, compleet, zwart. Hij moet in goede staat zijn maar ligt al maanden in de kast. Mocht je geïnteresseerd zijn, kijk ik even in welke conditie hij is (zal near mint of mint zijn).

Bij Free Record Shop heb je er 1 met 2 controllers en memorycard voor 99 euro. :)

LBL":21belhlk said:
Ik heb er nog een pal slim ps2 liggen, boxed, compleet, zwart. Hij moet in goede staat zijn maar ligt al maanden in de kast. Mocht je geïnteresseerd zijn, kijk ik even in welke conditie hij is (zal near mint of mint zijn).
Opzich wel interesse LBL, maar zoals het topic al aangeeft moet hij echt z.g.a.n zijn, anders koop ik liever voor 99 euro een nieuwe ps2 bij mediamarkt.
Ook moet hij compleet zijn etc.

XanaduNL":tpdvy15r said:
Bij Free Record Shop heb je er 1 met 2 controllers en memorycard voor 99 euro. :)
Deze is toch volgens mij 139,00 en de ps2 + 1 controller 99,00 euro.
Kan het ook mis hebben hoor.

Back