What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sjorspion Sale (5-6-15)

sjorspion

Candy Cab Regular
Joined
Oct 12, 2011
Messages
330
Reaction score
0
Location
Gelderland
De lente staat weer voor de deur, tijd om weer wat op te ruimen :):

Retron 3
Foto-3XBEDJRT.jpg

Foto-TRIAVGAC.jpg

Foto-HD8XMOBX.jpg

Het is een amerikaanse console dus je tv moet 60hz ondersteunen.
Console draait op 110v, en heeft dus een stepdown converter nog.
35,- 30,-

Nintendo DS spellen
Foto-LARCRQGP.jpg

4,- p.st.

Game boy spellen
Foto-LVOIO3R6.jpg

Warioland / Super Mario Land 2 /Smurfs 3,- p.st.
Robocop & Pinball Challenge:VERKOCHT

SNES spellen [Allemaal NTSC, tenzij anders vermeldt]
Foto-3QSBEVMQ.jpg

Street Fighter 2 / Street Fighter 2 Turbo / Killer Instinct 5,- p.st.
Wrestlemania Arcade game: VERKOCHT

Foto-J8BW34L8.jpg

Spawn / Spider-man X-men / Jim Power Lost Dimension 8,- p.st
Gods: VERKOCHT

Foto-GGJYRY47.jpg

Addams Family Pugleys Scavenger hunt / Chuck Rock / Rise of the Robots 8,- 5,- p.st
Joe & Mac: 15,- 10,-

Foto-JZABU4HW.jpg

Super game boy: 5,- 3,-
Weaponlord: 15,- 10,-
Plok [PAL]: VERKOCHT


Foto-NHRZIO4V.jpg

Super Mario All-stars: 15,- 10,-
Yoshi's Island & Donkey Kong land: VERKOCHT


Foto-VVFTUCQX.jpg

Samen voor 8,-

Halo 2 Strategie guide .....voor de verzendkosten :)
Foto-FWSSVGRX.jpg


Xbox 1 controllers->PC 3,-
[Werkt met een beetje pielen met de driver ook op WIN7]
Foto-DF6DHLMS.jpg


[XBOX360]
You're in the movies + xbox360 cam 5,-
Foto-NOBIL8QU.jpg
.

Foto-QLDGZRAA.jpg

Foto-PWOBEDZD.jpg

Foto-8IEHJQWX.jpg

Foto-SSAM6WAK.jpg

Foto-EJSDGBMO.jpg

Allemaal 5,- per stuk.
[Fear, Prey, Deus ex, Fallout 3, Darkness, Doom bfg, katamari = verkocht]

Foto-YRK83NXB.jpg

Metro 2033 [VERKOCHT]
Skyrim legendary Edition 7,50 5,-
Gear of War 2 collectors edition 5,- 3,-

XBOX spellen
Foto-48O3AEYD.jpg

5,- 3,- p.st.
Crash Bandicoot=verkocht

Verzenden kan via post en ophalen.
Vragen? Stuur even een PM!
 
Hey,

Ik heb evt wel intresse hier in Xbox 360 Fan+extra videoconnector 5 euro
Ga jij zondag naar de retro Gamebeurs in Apeldoorn.
 
Da Dude":11qnl7x8 said:
Hey,

Ik heb evt wel intresse hier in Xbox 360 Fan+extra videoconnector 5 euro
Ga jij zondag naar de retro Gamebeurs in Apeldoorn.

Ik kan helaas dat weekend niet aanwezig zijn op de beurs. Moet ik hem voor je opzij houden?
 
Jammer, Ik heb niet zo'n zin om 7 euro voor de verzending uit te geven.

Waar woon je, misschien kan ik het een keer komen halen
Pm me anders even
 
Da Dude":3n3gyjyq said:
Jammer, Ik heb niet zo'n zin om 7 euro voor de verzending uit te geven.

Waar woon je, misschien kan ik het een keer komen halen
Pm me anders even

Als ik me niet vergis wonen jullie op steenworp afstand van elkaar.
 
messias":2f867hsz said:
Retron al verkocht?

De Retron 5 staat momenteel op ON HOLD voor Mart.
Mocht het om een of andere reden niet doorgaan, dan ben jij de eerste die het hoort ;)

Ik heb eventueel nog een Retron 3 te koop :)
 
sjorspion":1fflzvs5 said:
messias":1fflzvs5 said:
Retron al verkocht?

De Retron 5 staat momenteel op ON HOLD voor Mart.
Mocht het om een of andere reden niet doorgaan, dan ben jij de eerste die het hoort ;)

Ik heb eventueel nog een Retron 3 te koop :)

Ok dan wacht ik nog even af :)
 
Back
Top