What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SH3 cave speelbaar in mame

legztec

Puzzle Mastermind
Joined
Sep 27, 2005
Messages
456
Reaction score
0
Het valt me op dat hier nog geen woord over gevallen is.
Op het shmups forum is het HET onderwerp van de dag.

Mame 0.143u8 heeft nu zeer speelbare versies van:
Mushihimesama
Mushihimesama Futari 1.0/1.5
Mushihimetama
Ibara
Ibara Kuro Black label
Death Smiles
Pink sweets
Muchi Muchi Pork

Iig leuk om eens te proberen als je de spellen nog nooit hebt kunnen spelen.
De enige downside is dat je een redelijk krachtige PC nodig hebt om ze goed te kunnen spelen.
http://shmups.system11.org/viewtopic.ph ... start=1260
 
Holy shit. Nou moet ik weer een vertical cab...
 
Wat een vette shit, nou weer de stimulans om op de vertical tour te gaan.
Thnx for sharing.
 
Ik heb mame 0.144 binnen.
Zal ze is testen.

Ben wel benieuwd hoe dat draaid op een PC
 
alles geupdate naar 0.44, maar MameUI laat ze niet zien in de lijst.

Maar las allerlei lui vanalles compilen e.d. geen zin in.
Ik heb genoeg Cave games voor me 360 om me tijd in te stoppen.
 
Cave heeft gevraagd de sh3 games te verwijderen en de mame crew heeft aan hun wens gehoorgegeven.
0.144 heeft idd dus geen sh3 meer.
0.143u9 is de laatste die sh3 games toont.
Mijn ervaring is dat de slowpoke editie van mame 0.134u8 het beste werkt.
(Te vinden in het too colse for comfort draadje van het hsmups forum)
 
Ah, dat verklaard veel. nou begrijp ik waarom soms mensen rollbacks aanbieden.

Maarja op de xbox heb ik ze ook.

ultispam.jpg
 
Back
Top