What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sengoku Basara X

legztec

Puzzle Mastermind
Joined
Sep 27, 2005
Messages
456
Reaction score
0
Er staat een hoop moois aan te komen op Fighter gebied.
We hebben o.a. SF4, KOF12, SS sen

ESengoku Basara X wordt minder genoemd maar nadat ik een goed filmpje zag lijkt het me dat deze game alle andere doet verbleken.

Het spel is gemaakt door capcom en arc systems en dat is te zien!
De game is een mix van Samsho, Marvel vs Capcom en Guilty Gear naar wat ik gezien heb.

Het idee van samsho, de grafics van GG en de extreme supers van MvsC.
Ik kan niet wachten het spel een keer te spelen!
 
Capcom will release a PlayStation 2 port of the arcade fighting game Sengoku Basara X, the game will be released on June 26, 2008, for 6290 yen. A limited edition will be released at the same time for 8390 yen, which includes 47 character postcards, a soundtrack CD and special casing.
 
Ik denk omdat Sony dit soort titels liever niet op de PS3 wil hebben en er een grotere base is voor Ps2 klanten waar de titel ook makkelijk op kan worden geport. Anything else?
 
Halen! die ps2 port, er komt veel nieuwe stuff uit in Japan de komende tijd.
SF HD ps3
SF 4 ps3
Battle Fantasia ps3
blaz blue ps3
basara x ps2

initial d 4 ps3

Zijn er nog arcade games die over het hoofd zie?
 
Ken":iomxidiv said:
Ik denk omdat Sony dit soort titels liever niet op de PS3 wil hebben en er een grotere base is voor Ps2 klanten waar de titel ook makkelijk op kan worden geport. Anything else?

else is pal gebruikers zullen er niet van smullen net als de SNK titels op de jap psn :/

ik wacht nogsteeds voor een Ancent Core, Samurai Spirits Tenkachi, Rumble Fish en Arcana Heart op pal om me ps3 te benutten.

Waar is me freeloader !
 
Sengoku Basara x is uitgebracht als Best buy editie en is voor 2 tientjes te halen op yesasia of playasia, etc.
Vette game. Wie van 2D fighters houdt en met name van Arc moet deze gewoon halen.
 
Back
Top