What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

Beatmaster-P":1pqm80yl said:
beau":1pqm80yl said:
cool je hebt hem binnen
ziet er goed uit mr sega 8)
toch maar een andere bord voor je maken voor je gameroom 😉

hehe, een moederbord ;-)

Ook daar zandstraal ik mr sega op
No prob
 
Hier nog wat pics (op aanvraag ;-)) van m'n laatste projectje ID6 AA:

lhga.jpg


uocg.jpg


pfwg.jpg


wel handig om de cardreader erbij te hebben, om meteen alle levels vrij te spelen
en niet door eindeloze menu settings heen te hoeven om m playable te maken.

maar wat een Ubervet fotorealistisch spel is dit zeg..
 
He Pascal,

Bedankt voor de pics, shit dat ziet er supervet uit. Oh ik hoop zo dat je hier snel zat van raakt!
Dan kan het hele spul zo in mijn cab 😉
 
Zier er inderdaad gaaf uit Pascal,

Zag wat discussie op een ander forum tussen Andy Geezer en Jackalus over
deze versie. Is hij inmiddels helemaal uitgekristalliseerd en hoe is de Force Feedback?

Zijn er nog verschillen qua gameplay tussen Outrun sp (Chihiro) en deze versie op Lindbergh?
Grafisch is het verschil wel duidelijk 😉
 
zijn idd 2 versies, Jack multiboot variant is er reeds een tijdje, komen steeds updates op,
lo res versie werkt daarvan niet goed, en ffb reset de game. Gangsta edition is wel gaaf btw..

Andere variant werkt allemaal gewoon goed (ffb etc), alleen heeft wat erg foute house, das wel minder alleen..
 
Vet! In die arcade in Belgie hadden ze deze en Sega Rally 2 ook op HD overgezet. Lekker hoor! Zag er errug goed uit!
 
Back
Top