What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Ridge Racer

Soms verbaas ik me wel eens wat voor bocht ik in PGR3 neem. Echt zo'n hele strakke en snelle binnenin en echt kantjeboord. Dat geeft wel een kick. Vooral online. Maar helaas is het online dus zo dat je door mooi spelen in een spin word gedrukt door een random lamer.. en ongelijk hebben ze niet eens.

Wel leuk, die leaderboards, maar ze onthouden alleen je kudo's volgens mij.
 
Ik heb Ridge Racer vaak genoeg gespeeld, maar ondanks alles vind ik het driftsysteem niet echt geslaagd. Wel leuk ed. maar niet echt een geweldige toevoeging. Je kan een chicane nemen zonder je auto de andere kant op te draaien in de drift, dat maakt het voor mij niet leuk meer. Dus je gaat met de neus de binnenbocht in en je staart aan de rand, er komt een bocht de andere kant op en je gaat automatisch door met de neus nu aan de buitenkant... Over realisme gesproken zeg, dat is te ongeloofwaardig. Ondanks dat blijf ik het spel op de PSP toch spelen en ik vind zo nu en dan wat races nog steeds leuk.

Toch heb ik liever PGR3, het speelt allemaal wat lekkerder en het driften is een stuk realistischer waardoor de moeilijkheidsgraad toch een stuk hoger komt te liggen van bij RR. Het is imo nog lang niet zo realistisch en moeilijk als in GT4, maar moeilijk genoeg om het leuk te houden. Maar zo heeft elke racer wel zo zijn eigen kenmerkende dingen en zal ik ook zeker alledrie blijven spelen.
 
Gungrave":1j4ca91n said:
Ik heb Ridge Racer vaak genoeg gespeeld, maar ondanks alles vind ik het driftsysteem niet echt geslaagd.

Agreed! Hoeveel beter is het driftsysteem in Outrun 2 wel niet!
 
ManoRevolver":215oc3de said:
Gungrave":215oc3de said:
Ik heb Ridge Racer vaak genoeg gespeeld, maar ondanks alles vind ik het driftsysteem niet echt geslaagd.

Agreed! Hoeveel beter is het driftsysteem in Outrun 2 wel niet!

INDERDAAD

Helemaal met je eens Mano... Nadat ik Outrun op de PSP had was het echt over met RR
 
Gameholic":3d9ogm9g said:
ManoRevolver":3d9ogm9g said:
Gungrave":3d9ogm9g said:
Ik heb Ridge Racer vaak genoeg gespeeld, maar ondanks alles vind ik het driftsysteem niet echt geslaagd.

Agreed! Hoeveel beter is het driftsysteem in Outrun 2 wel niet!

INDERDAAD

Helemaal met je eens Mano... Nadat ik Outrun op de PSP had was het echt over met RR

Precies, ik heb Outrun nog maar een paar dagen op de PSP, maar al helemaal kapot gespeeld. Stop ik RR erin, en valt het eigenlijk zoveel tegen compared to Outrun 2006. Zowel grafisch als qua gameplay.
Ben wel benieuwd naar RR2 voor de PSP though, die's zo ver ik weet al uit in Japan.
 
Back
Top