What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rendering Ranger R2 te koop pal

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Nog iemand interesse in een RR R2?

Gaat waarschijnlijk om een repro (pal) cart, zowel op een SFC en snes te spelen.

Vraagprijs 125,00 (incl. verzending.)
 
Ik durf niet met zekerheid te zeggen of het een orginele cart is.
Ik dacht dat deze nooit in europa was uitgekomen maar sommige zeggen weer van wel. :?

Maak vandaag wel ff een pic.

De label is volgens mij repro maar de game zelf draait gewoon (60Hz)
 
img0704wn.jpg

img0705cr.jpg
 
Durf met zekerheid te zeggen dat dit een bootleg cart is. Kun je wel zien als je hem opent.
 
goatboy":3e6tihqv said:
Durf met zekerheid te zeggen dat dit een bootleg cart is. Kun je wel zien als je hem opent.
Ik meende zelf ook al zoiets aangezien het label.

prijs ook wat verlaagd :)

Game zelf draait heerlijk en kan niks vinden en tegenwoordig betaal je een vermogen voor deze game :shock:
 
Back
Top