What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Rano's Playground

Rano

TATE Mode Pilot
Nou, ik ga ook maar eens een fatsoenlijk topic maken over mijn aankopen en kamer. Info en foto's komen even wat later. Als eerst mijn laatste aankopen van 2007:

Aangezien ik mijn DS Lite aan mijn broertje had verkocht, had ik een nieuwe nodig. En ik ben nou eenmaal gek op afwijkende edities. Ook al heb ik geen ene fuck met Pikachu/Pokémon. Deze gele DS springt er zo uit, dat ik hem moest hebben :P

1199060790.jpg


1199060807.jpg


1199060853.jpg


1199060863.jpg
 
woah die is echt wreed!!!waar heb je die vandaan als ik vragen mag? want ik heb daar zelf ook wel interesse in :)
 
new challenger":1rz15fl1 said:
woah die is echt wreed!!!waar heb je die vandaan als ik vragen mag? want ik heb daar zelf ook wel interesse in :)
Ik heb er eentje op eBay gewonnen voor 242,50 euro. Toevallig was ie op de NL eBay. Scheelt weer een hoop verzendkosten/importkosten.

Renchi.com over deze DS Lite:
The Pokemon Center Pikachu DS Lite is so limited that in order to secure one, you would have to show up at a Pokemon Center in Japan in person - not to collect the DS Lite, but to submit your name into a lottery system where the winner will be able to finally purchase it.

:) Wel cool als dat echt zo is..
 
haha, ja voor jou wel ja :twisted: dan moet ik toch maar iets anders proberen.
 
Back
Top