A
Anonymous
Guest
Hallo allemaal,
Vondt het een beetje stil wat arcade betreft dus ik dacht ik post maar weer eens wat pics van m'n cabs. Vooral om andere mensen misschien lekker te maken voor de nieuwe import aktie.
Heb inmiddels m'n E3 getate. Klus in een half uur in m'n 1tje geklaart. Chassis gedeeltelijk losgekoppelt. (chassis ligt bij een E3 namelijk in de cab i.p.v. in het harnas van de tube.) Cab op de rug gelegt en draaien maar. Ook de monitor gelijk maar helemaal getweaked. Anyhoe, Ben er erg blij mee. Nu nog even een nieuw TL balkje. :?
Zero Gunner 2 ziet er subliem uit op 15KHZ! Hulde aan de Astro!!
Zo ziet dat eruit van binnen. Naomi mobo met capcom converter.
Yup, Mooi panel en witte coin entry heh? Nog even wachten op m'n gay bubble ball tops. 
Hier even een voorproefje op m'n Net City Sitdown projectje. Wordt vervolgt...
U wordt bedankt!
Vondt het een beetje stil wat arcade betreft dus ik dacht ik post maar weer eens wat pics van m'n cabs. Vooral om andere mensen misschien lekker te maken voor de nieuwe import aktie.
Heb inmiddels m'n E3 getate. Klus in een half uur in m'n 1tje geklaart. Chassis gedeeltelijk losgekoppelt. (chassis ligt bij een E3 namelijk in de cab i.p.v. in het harnas van de tube.) Cab op de rug gelegt en draaien maar. Ook de monitor gelijk maar helemaal getweaked. Anyhoe, Ben er erg blij mee. Nu nog even een nieuw TL balkje. :?
Zero Gunner 2 ziet er subliem uit op 15KHZ! Hulde aan de Astro!!
Zo ziet dat eruit van binnen. Naomi mobo met capcom converter.
Yup, Mooi panel en witte coin entry heh? Nog even wachten op m'n gay bubble ball tops.
Hier even een voorproefje op m'n Net City Sitdown projectje. Wordt vervolgt...U wordt bedankt!