What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

R2's geteete astro

R2-2D

1CC Aspirant
Heb onlangs mijn monitor "getate", zoals dat zo mooi heet.
Reden :
Mijn nieuw verworven Dodonpachi Dai-ou-jou Cave pcb.
Gewoon in mijn eentje , cab op de rug , monitor draaien en klaar is kees.
Hier een paar foto's:



Dodonpachi Dai-ou-jou :
IMG_2760.jpg



IMG_2756.jpg

IMG_2757.jpg

Under Defeat :
IMG_2793.jpg

IMG_2795.jpg

IMG_2790.jpg

Ikaruga :
IMG_2782.jpg

Psyvariar 2 :
IMG_2796.jpg

Trizeal :
IMG_2773.jpg

Triggerheart Excelica :
IMG_2771.jpg
 
Sweet RD-2D :)

Trizeal ... blijf ik toch wel een leuke, low-profile schmup vinden. De soundtrack spreekt me op een of andere manier ook wel aan.
 
Goed om te zien dat Dodonpachi DOJ zo'n goed plaatsje heeft gekregen!
Ziet er allemaal zeer vet uit !
 
Back
Top