Da Dude
Nozomi Elite
NeTaXe":2l1gb59e said:Heb hem nog niet maar ga hem waarschijnlijk wel halen. Altijd leuk om samen of met meer wat levels te doen.
Me psn is N_e_T_a_X_e
Ik voeg je vanavond wel toe. Mijn psn is Spawncurse oid.
Ik speel echt verder niks op de Ps4.
beau":2l1gb59e said:Destiny speel ik op dit moment niet echt, meer the division en doom op de pc dan .
heb wel de x1 s gekocht en de ps4 pro in preorder staan.
Division speel ik veel op de PC. Geweldige game. Beetje qua grinden zoals Destiny. Wat is je Ubitag, kunnen we rogue's gaan killen in the Dark Zone hahahaha