What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

PS4 topic

NeTaXe":2l1gb59e said:
Heb hem nog niet maar ga hem waarschijnlijk wel halen. Altijd leuk om samen of met meer wat levels te doen.

Me psn is N_e_T_a_X_e

Ik voeg je vanavond wel toe. Mijn psn is Spawncurse oid.
Ik speel echt verder niks op de Ps4.

beau":2l1gb59e said:
Destiny speel ik op dit moment niet echt, meer the division en doom op de pc dan .
heb wel de x1 s gekocht en de ps4 pro in preorder staan.

Division speel ik veel op de PC. Geweldige game. Beetje qua grinden zoals Destiny. Wat is je Ubitag, kunnen we rogue's gaan killen in the Dark Zone hahahaha
 
Machello":op0z5ndi said:

Nee daar ga ik niet voor. Ik heb de special edition van FF XV gepre-orderd. Dat is de versie met de film. Ik kan niet tegen first person games en ik denk dat ik ook niet tegen vr kan. :vomit: Ik vind het wel erg gaaf om te zien, en ik zou het wel eens willen proberen. Maar om alles aan te schaffen om te proberen....

waiwainl":op0z5ndi said:
Na 9 ging het fout. Ik weet nog dat met PS3 versie, je een 'map' kon laten zien rechtsboven. Heb ik nooit begrepen, aangezien je maar 1 kant op kunt! (OK, je kan ook terug :) )

Jazeker. Na 9 veranderde het allemaal. De online games ben ik sowieso nooit aan begonnen. Maar om een 1 of andere reden blijft de ff serie met toch wel trekken. Ik ben daarom erg benieuwd wat ze van FF XV hebben gemaakt. Al een stuk demo zitten spelen (1 uit de PS store, en 1 die bij FF Type-0 ) En die zien er echt erg mooi uit.
 
Heb helaas geen ps4. Ben echte FF fan, maar heb nu te weinig tijd om echt lekker te gaan gamen. Kingsglaive wil ik nog wel heel graag zien. En mocht iemand wil de vr versie bestellen, dan kom ik heel graag een keer kijken/spelen [emoji1]
 
Ik ben heel benieuwd naar al dat VR geweld. Maar vind het nog allemaal teveel Indy gehalte hebben die games. Ik wacht rustig af.
 
Kom maar op met een upgraded REZ, zullen mijn buren niet vinden :P
Die je ook zonder VR kunt spelen gelukkig, kots niet zo graag zonder overmatige alcohol consumptie.
 
Heb al een PS4 in mn Vewlix, maar koop eind van het jaar een PS4 Pro voor mn 4k TV in de huiskamer (ook al is de PRO geen echte 4k).

Met name voor Persona 5, Horizon Zero Dawn, Last Guardian, Nioh etc etc.
 
Back
Top