What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[PS3/X360] Virtua Tennis 3

De demo zegt nog niet zoveel over de uiteindelijk game omdat het in VT3 gaat om het opbouwen van je speler. Daarom wordt het online gebeuren op de 360 ook zo interessant als op de arcade. Ik vind de game niet zo lekker spelen als op de kast en het is dan ook een must een stick hiervoor aan te schaffen. Graphics zijn trouwens ook niet zo goed als op de Lindbergh, helaas.

Die Crazy Taxi-achtige takke herrie hadden ze alleen echt moeten veranderen.

Achja die herrie kan je altijd nog vervangen door je eigen muziek ;) iPodje eraan en klaar is kees

Gisterenmiddag heb ik VT3 gehaald en man o man wat een vette game.

Ik ben vrijwel meteen even online gegaan met Robert (SegaOnline) en daarna met een maat die bij mij thuis was zitten dubbelen tegen een stel Fransen.... Heerlijk.

Denk aan de DC periode toen je met vier man VT speelde bij je thuis, maar dan nog stiekem iets leuker ;) Zeker als je Fransen gek maakt heheh

Is mijn tv kapot of is het geluid van VT gewoon echt heel erg slecht?

De geluiden van voetstappen op gravel en het geluid van de bal zijn echt uit het 16-bit tijdperk en ik erger me er dood aan.

Klopt .. maar dat niets af aan de gameplay..

De geluiden zijn volgens mij rechtstreeks gekopieerd uit de DC versie

Ik erger me online wel een beetje aan het vele duiken. Ik sta vaak perfect (anticipeer goed) maar maak toch een duik waardoor de tegenstander een makkelijke bal krijgt. Tegen de CPU heb ik er geen last van (ook op hard sla ik die de tyfus).

Laatst verloor ik een match omdat ik mijn tegenstander kansloos liet, maar mijn speler de bal gewoon niet smashte maar gewoon soft terugspeelde. Na 3x achter elkaar dat te doen kreeg ik het op mijn brood.

Tuurlijk, het vereist training.. maar op de DC had ik veel minder last van deze issues.

De game is echter wel heel erg vet, ook online.

Toch blijf ik bij mijn standpunt dat de arcade versie gewoon beter speelde. Er zijn voor een arcade game teveel extra animaties erin gezet waardoor je dus dat geduik krijgt.

Staat de arcade kast toevallig ook in Scheveningen oid?

Ik ben de laatste tijd wel veel in de randstad te vinden en voor een paar sessies VT lindbergh heb ik wel een tripje naar het haagse over.

Nee dat kan je wel vergeten.

Ik vind em online niet best, teveel lag en geen handig systeem.

Jammer, Nederland en Arcades...

Van lag heb ik juist niet zoveel last als ik online speel. Heel soms een heel kleine vertraging bij een serve.

Ik heb absoluut geen last van lag, maar ik vind je tegenspelers wel heel erg stil. Dus dat is wel jammer.

Mss maar eens een keer een potje tegen elkaar doen?

Volgens mij kun je niet praten in dit spel, want in ieder ander spel hoor ik wel eens stemgeluid maar in VT3 absoluut niet.

Ik wil wel een keer spelen (als ik tijd heb), GT: Dural NL

Ja kan wel degelijk praten aangezien ik het wel eens met vrienden online speel.

Oke ik voeg je toe! Komt goed!

Back