ZeMMiK
TATE Mode Pilot
Naar het schijnt heeft Virtua Tennis 3 ook een tilt functie...ik hoop dat je hem uit kan zetten :lol:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=127125
Omdat er hier veel PS3 - Virtua Tennis fans zijn dacht ik laat het maar even weten.
Ben ook van mening dat als je dit soort bewegingen wilt maken met je controller om een Wii aan te schaffen en voor PS3 vind ik het ronduit lomp en een MeToo houding.
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=127125
Omdat er hier veel PS3 - Virtua Tennis fans zijn dacht ik laat het maar even weten.
Ben ook van mening dat als je dit soort bewegingen wilt maken met je controller om een Wii aan te schaffen en voor PS3 vind ik het ronduit lomp en een MeToo houding.