Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
hmmm...na een tijdje spelen hapert hij wel. lijkt wel of de transport van de laser vast zit ofzo....laser zelf leest wel, dus daar zal het wel niet aan liggen....
Hoe toepasselijk! Een lange tijd dr evil als avatar gehad.
Mijn favoriete scene is dat 1 million dollars vraagt en dat iedereen begint te giechelen.
Eergisteren een tom tom te leen gekregen. 3 keer raden welke stem mijn navigatie uitvoert. "Destionation reached, I bid you adjue"
hahaha, anyway goed dat het allemaal goed gekomen is!
even kleine update. Gisteren de ps3 thuis gekregen. Vreesde dat deze er niet uit zou zien, maar hij was geheel nieuw, krasvrij en zelf met een folie op de buttons van de ps3 front....
Gelijk maar een nieuwe HDD erin gezet en weer op tijd en op weg naar de nieuwe game van deze maand!