polderarcade
Arcade Local
- Joined
- Oct 6, 2011
- Messages
- 70
- Reaction score
- 0
met opruimen van mijn oude kamer kwam ik mijn pc engine gt en een pc engine duo tegen.
helaas de gebruikelijk geluids probleem cap's, zit nog te denken of ik het zelf moet repareren of gewoon zo verkoopen voor de knutsel.
wat is zoiets waard vandaag de dag hier in nl?
is het prijsverschil groot wanneer ik hem repareer?
spellen niet zoveel bijzonders geloof ik ooit eens in een opwelling gekocht maar weinig aandagt aan geggeven
vast bedankt
helaas de gebruikelijk geluids probleem cap's, zit nog te denken of ik het zelf moet repareren of gewoon zo verkoopen voor de knutsel.
wat is zoiets waard vandaag de dag hier in nl?
is het prijsverschil groot wanneer ik hem repareer?
spellen niet zoveel bijzonders geloof ik ooit eens in een opwelling gekocht maar weinig aandagt aan geggeven
vast bedankt