elmasacretum
Regular Player
- Joined
- Feb 26, 2012
- Messages
- 92
- Reaction score
- 0
Ik had graag in m'n Naomi cab een Mame pc gestoken.
Nu vroeg ik me af welke voeding ik dien te gebruiken voor het scherm / control panel als
het Naomi moederbord eenmaal verwijderd is.
ps. Ik vrees dat m'n huidige voeding het heeft begeven dus dien waarschijnlijk sowieso een nieuwe
aan te schaffen.
Bedankt!
Nu vroeg ik me af welke voeding ik dien te gebruiken voor het scherm / control panel als
het Naomi moederbord eenmaal verwijderd is.
ps. Ik vrees dat m'n huidige voeding het heeft begeven dus dien waarschijnlijk sowieso een nieuwe
aan te schaffen.
Bedankt!