What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Otomedius (hacked pc versie) probleempje

P-Nut

Candy Cab Regular
Joined
Oct 13, 2011
Messages
268
Reaction score
0
Ola! ik heb Otomedius zo goed als werkend! ik kan free to play spelen echter geen idee hoe ik de e-amusement card moet omzeilen of configureren is er iemand die deze wel volledig werkend heeft gekregen.
 
Ooooh ik ben benieuwd!!!:)!! Begrijp niet echt precies gedeelte view collums maar zal gelijk gaan uitvogelen zodra ik tijd heb! Bedankt!
 
mmm cage... hoe is het :) teveel gezopen :) haha

check de laatste post in het topic :P
 
gdvr. :D

need more beer :D

post deleted :mrgreen:
 
e-amuse gaat niet werken... en zonder ben je zoiezo de sjaak, dan heb je 3 levels en THAT'S IT ;) ik kan het weten want ik heb hier nog de orginele cab staan
 
Ik ga er morgen naar kijken. Als ik het goed begrijp zet ik mn eigen amusement server op en zo full game unlocken
 
P-Nut":3r8yrdea said:
Ik ga er morgen naar kijken. Als ik het goed begrijp zet ik mn eigen amusement server op en zo full game unlocken

zoiets... maar het gaat je denk ik zelf echt niet lukken, is te veel werk :) er moet ook bepaalde data naar die server weggeschreven worden.
 
Back
Top