What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Oproep aan alle Nozomi members! INZAMELING IS KLAAR! THNX!

Nou Rob heeft ook wel aardig wat coole shit staan, dus daar zal het niet aan liggen, maar de cabs moeten alleen nog wel echt af. Ik ben er nu bijna klaar mee en kan wellicht wel een deadline aanhouden van eind juli ofzo, om al mijn shit op orde te hebben. Weet nog niet voor of na IC'09, wat denkt de rest?
 
Ben van de partij
Na IC09 zou mij iets beter uitkomen, maar ben er hoe dan ook bij.

:)

Thanks voor het maken van plannen/beschikbaar stellen van heiligdommen voor de next meet.

:)
 
Voor IC '09 heb ik zeker geen tijd. dus het liefst er na, ergens in augustus wat mij betreft.

Maar bedenk dat Ronnie ook aangeboden heeft in het najaar een meeting te organiseren.
 
Hasan in het derde kwartaal, Ronnie in het vierde ... Mooi toch? :mrgreen:

Ik kan alleen het weekend van 15/16 augustus niet, dan heb'k een LAN party. De rest is altijd wel een mouw aan te passen, denk ik zo :roll:
 
Nou jongens het inzamelen is klaar en ik kan vertellen dat we bij elkaar toch 200 Euro hebben binnengehaald, hopende dat het iig een pleister op de wonden is voor Rob!
Iedereen die heeft gestort reuze bedankt, jullie zijn kanjers!
 
Back
Top