What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Open dagen Game Castle in Gilze-Rijen! 14 en 15 februari

Psykick

Loop Survivor
Joined
Sep 29, 2005
Messages
3,584
Reaction score
0
Jongens en meisjes,

Aangezien Peter het heel druk heeft en mij vroeg of ik even een post wilde plaatsen, bij deze de aankondiging van de opkomende open dagen van Game Castle op 14 en 15 februari.

Ik heb hieronder een copy/paste van de site en het event van vorig jaar, maar wat ik ook van Peter heb begrepen moeten we daar echt ff naartoe. Ca. 80 kasten die het aankomend jaar in de amusementscene geplaatst zullen worden, dus een goede kans om te zien hoe de arcades eruit gaan zien de aankomende jaren. Alles is vrij bespeelbaar en er zullen ook diverse grote namen uit Europa naartoe komen, zodat je een gezellige babbel kunt maken en wellicht wat techinsche vragen kwijt kunt!

Het zal op de zaterdag wel erg druk zijn, maar ik denk dat dit de beste dag is om met zoveel mogelijk members Game Castle te bestormen. Zou leuk zijn als we hieronder aangeven of je wel of niet zult komen, zodat we er een dagje uit van maken met z'n allen. Er zit ook een Wok/Sushi all you can eat bedoeling om de hoek, dus wellicht kunnen we daarna met z'n alleen gezellig tafelen en er zo een topdag van maken! Tot gauw!


Open dagen 2013

Op 1 en 2 februari 2013 zal Game Castle de deuren weer openen voor hun 2e editie van de open dagen. Net als vorig jaar zal de showroom goed gevuld zijn met bekende maar zeker ook nieuwe machines voor het komende seizoen.
Tijdens de open dagen zullen er ook vertegenwoordigers aanwezig zijn van diverse producenten die u nog meer informatie kunnen geven over de machines, de ontwikkelingen in de branche en de toekomstige producten. Uiteraard is dit alles onder het genot van een hapje en een drankje in een prettige ambiance.


Tijdens de open dagen kunt u producten zien, voelen en ervaren van o.a. de volgende merken;
Baytek games, Benchmark games, Magicplay, Wik, Lai Games, Coastel amusements, Adrenaline, Namco, Sega , Stern, Harry levy, Embed , Suzo/happ en Intergame Magazine
De openings tijden voor beide dagen zullen zijn van 10 tot 1700 uur je bent dus van harte welkom.
Verder zullen er ook diverse gebruikte machines staan dus zeker de moeite waard om ons te bezoeken.
Uw bent dus van harte welkom op deze dagen

Bezoek adres
Game Castle BV
Nijverheidslaan 2c
5121 MN Rijen
www.gamecastle.nl
 
Daar ben ik bij natuurlijk 8)
 
ik woon om de hoek
dus kom zeker
ik kan de wok aanraden lekker eten


tot dan gr robert
 
Even een update nog mannen! Ik zal er vrijdag naartoe gaan met een aantal van het NGC, dus zaterdag wens ik iedereen die gaat veel plezier en wie weet zie ik meer mensen op vrijdag ;)

Cheers,

Hasan
 
hmmmm, jammer dat je dit zo laat doorgeeft gezien de OP Has 😉

Het "met zijn allen" eten op zaterdag gaat nu ook niet meer door lijkt me

Ik ga iig op zaterdag met een maatje
 
Ik ga op vrijdag. Voor wie tussen barendrecht en Rijen woont en een rit nodig heeft, let me know.
 
Anunaki":ecvlycgx said:
hmmmm, jammer dat je dit zo laat doorgeeft gezien de OP Has 😉

Het "met zijn allen" eten op zaterdag gaat nu ook niet meer door lijkt me

Ik ga iig op zaterdag met een maatje

Ja, wij hadden het onderling allang beklonken, maar ik ben het gewoon vergeten hier neer te zetten :(

Excuses!
 
niks aan te doen, have fun iig

en sowieso bedankt voor de tip, lijkt me erg leuk om heen te gaan
 
Ik was op de hoogte, het is in de buurt, maar onze zijn wordt zes op zaterdag. Vooralsnog moet ik op vrijdag gewoon werken.....
Maar veel plezier daar. Was er donderdag nog, mooie toko
 
Zoooo die namco Dark Escape 4D is heeeeel vet. Leuke middag gehad.

Vanaf mijn mobiel verstuurd
 
De open dag was wel ongeveer wat ik ervan verwacht had: light gun games, race games, flipperkasten, en van die casual redemption games. Ik had me wel vermaakt met Storm Racers, Transformers - Human Alliance (mounted gun was wel erg moeilijk hanteerbaar) en Dark Escape 4 was ook wel lachen (wel veel cheap shots in de game, maar dat kan ook aan mijn skill liggen). Het was allemaal niet echt mijn ding maar om het een keer gezien te hebben is wel leuk voor een keer.

Mark -~-
 
ja hoor veel vette games gezien vanmiddag mooie spullen hoor

dark escape erg gaaf maar transformers ,batman en jet pack ook

idd leuke middag gehad
 
Back
Top