What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Op zoek naar een kast (goedkoop :)

Struis

Credit Feeder
Joined
Oct 25, 2008
Messages
46
Reaction score
0
Location
Warffum, noord Groningen
Hallo allen,

Ik ben nieuw op het forum. Ik heb een 1069-to-1 board liggen met alles wat ik leuk heb gevonden altijd, alleen, ik heb helaas geen Jamma compatibele kast om hem in te kunnen zetten.

Ik ben dus op zoek naar zo'n ding. Een Royal Video oid :) Heeft of weet iemand er nog eentje te staan voor niet te veel?

Natuurlijk weet ik ook dat het risico bestaat dat je dan alsnog over een jaartje naar een candy kast over gaat, maar ja, dat zien we dan wel :)

Groeten, Struis.
 
Welkom Struis 😉

Wat is goedkoop? Op marktplaats staan wel wat van die woodie's maar prijzen zijn daar ook best hoog, zelf zou ik ff doorsparen en het meteen goed aanpakken.Ik kan natuurlijk niet in jou portemonnaie kijken.
grote voordelen van een candy zijn dat ze makkelijk uit elkaar te halen zijn (Sega Astro) en dat er een lekker groot scherm inligt.
Ook makkelijk te 'taten'(kantelen) mocht je ineens verticale games willen spelen.
Woodie's zijn vaak log en zwaar en meestal lelijk om te zien, maar dat is de keus die jij zelf moet maken, misschien hebben de andere forum leden nog wel wat ideeen.

Succes met je beslissing :)
 
Ja, op marktplaats denken ze vaak de hoofdprijs te kunnen vragen voor beschadigde en vaak niet meer 100% werkende of met ingebrande monitoren uitgeruste kasten. Lelijk is niet zo erg, als het erg goed bevalt verdwijnt hij toch wel weer, maar voor relatief weinig is wel belangrijk :) Kunnen spelen is belangrijker dan heel mooi :) Nu althans.

Groeten, Struis.
 
Struis, welkom!

Royal video action was mijn eerste kast. Veel plezier van gehad en volgens mij heb ik onlangs een royal video action op een foto voorbij zien komen van een Shed die zolangzamerhand redelijk vol begint te raken....denk ik...
wellicht wil de Shed hem kwijt?!
http://forum.nozomi.nl/viewtopic.php?t=2248
iig op dit forum ga je zeker slagen!
succes!
 
Ahh zo een royal video staat nog in me kamer is wel een lege kast maar ik heb m van een bedrijf die echt heel veel van ze had. Probeer is een mailtje te floten naar Jukeboxshop.nl. die kunnen je vast wel helpen. Anders heb je nog Coinco bv ina amsterdam die heeft een hele kast vol met vol werkende MVS kasten. Ik was dar 2 jaar geleden weet niet of ze nog hebben. maar ze hadden me gequote voor 150 ex btw voor een. Wat voor een werkende kast best goedkoop is. http://www.detelefoongids.nl/bg-l/17132653-Coinco+Games+BV/vermelding/
 
Ik heb mijn oude High Tech Neo Geo kast (in redelijk goede staat) hier voor 25 euro verkocht omdat niemand hem wilde hebben en hij heel erg in de weg stond.
De kast heeft toen maanden lang op internet gestaan voordat iemand hem wilde hebben...

Ik heb nu een New Astro City (daarom moest die oude kast ook weg).
Ik zou gewoon goed zoeken naar iemand die de kast ook echt kwijt moet, dan kan je ze vaak voor een redelijke prijs vinden.
 
Waar kom je eigenlijk vandaan Struis? Stel jezelf even voor in offtopic misschien dat iemand bij je in de buurt je een en ander kan laten zien hoe alles een beetje werkt?
 
Oh ja, ik woon in Almere. En ja, dat zou wel heel mooi zijn als iemand me daarin zou kunnen introduceren en inderdaad niet aan de andere kant van het land woont ;) Ik moet ook zeggen dat het idee dat het mogelijk zou zijn om C64/Amiga e.d. games uiteindelijk ook op zo'n kast te kunnen fixen ook wel erg cool is.. :)

Groeten, Struis.
 
Ja, ik had hem toen al hier zien staan. Maar omdat mijn account nooit geactiveerd werd had ik geen mailadres om te kunnen reageren :(

Muzzle":9mhfnapa said:
Ik heb mijn oude High Tech Neo Geo kast (in redelijk goede staat) hier voor 25 euro verkocht omdat niemand hem wilde hebben en hij heel erg in de weg stond.
De kast heeft toen maanden lang op internet gestaan voordat iemand hem wilde hebben...

Ik heb nu een New Astro City (daarom moest die oude kast ook weg).
Ik zou gewoon goed zoeken naar iemand die de kast ook echt kwijt moet, dan kan je ze vaak voor een redelijke prijs vinden.
 
Ik heb nog een originele Sega Virtua Fighter 1 kast staan, kleuren van het scherm zijn fucked up, dus of hij moet goed schoon gemaakt worden (staat al jaren in de kelder) of deze moet vervangen worden. Mag morgen gratis worden opgehaald in Nijmegen anders gaat 'ie naar het grofvuil.
 
Klinkt interessant, alleen om nou te beginnen aan een nieuw soort technologie zonder er echt iets van te weten met een kast die het eigenlijk niet goed doet.... :)
 
Hey Struis, welkom man! Je mag je 1069 in 1 wel een keer testen op een van mijn kasten. (Oe..dat is heerlijk... kan sinds een week in meervoud praten). Ik heb hier een woody, een Egret 3, Amiga 1200 en C64 staan in Kortenhoef! Dus als je een keertje in Arcadehal Kortenhoef wil buurten, biertje wilt pakken en gamen, you're quite welcome! Ik ben ook net besmet met dit vir...ehm.. begonnen met deze (dure) hobby. Tis maar 25 minutjes rijden nietwaar? Ben erg benieuwd naar de performance van die 1069 in 1, heb er erg goeie en veel slechte dingen over gehoord.
 
Welkom Struis! Toch nog gelukt Bas. 😉 Geprobeerd heeft ie het board al hoor Drifter. En laat het biertje maar voor mij staan want als ik het me goed herinner is Struis zo'n beetje voor alles allergisch. Behalve voor arcade dan. (niet lullig bedoelt trouwens Bas). Lijkt weer zo lang geleden dat ik je dat board verkocht heb. Help deze gast even aan een cab guys. :)
 
Yep, uiteindelijk toch de mogelijkheid om een oude liefde weer op te starten ;) En dat je je dat nog herinnert joh, maar inderdaad, helaas is DAARIN niks veranderd ;) Al is het natuurlijk altijd leuk om in de buurt eens te kijken naar een werkende setup ;) Ik heb nog wel een fysieke C64/SX64/Amiga 500/1200/4000, maar ja, op zo'n groot scherm... :)

goatboy":37vxplok said:
Welkom Struis! Toch nog gelukt Bas. 😉 Geprobeerd heeft ie het board al hoor Drifter. En laat het biertje maar voor mij staan want als ik het me goed herinner is Struis zo'n beetje voor alles allergisch. Behalve voor arcade dan. (niet lullig bedoelt trouwens Bas). Lijkt weer zo lang geleden dat ik je dat board verkocht heb. Help deze gast even aan een cab guys. :)
 
Thanks :) Zo'n Egret 3 is ook wel erg mooi inderdaad :) Kortenhoef, laatste keer dat ik daar was, was toen ik aan het kijken was naar de leegverkoop van een handelaar in oude Amerikaanse auto's ;) Maar klinkt goed moet ik zeggen :)

Drifter":35rvqtq0 said:
Hey Struis, welkom man! Je mag je 1069 in 1 wel een keer testen op een van mijn kasten. (Oe..dat is heerlijk... kan sinds een week in meervoud praten). Ik heb hier een woody, een Egret 3, Amiga 1200 en C64 staan in Kortenhoef! Dus als je een keertje in Arcadehal Kortenhoef wil buurten, biertje wilt pakken en gamen, you're quite welcome! Ik ben ook net besmet met dit vir...ehm.. begonnen met deze (dure) hobby. Tis maar 25 minutjes rijden nietwaar? Ben erg benieuwd naar de performance van die 1069 in 1, heb er erg goeie en veel slechte dingen over gehoord.
 
Ik heb hier nog wel een kast van IKEA staan, die mag je zo ophalen :P
 
Nee maar je krijgt er een gratis schroevendraaier bij ;)

Maar even zonder flauwe opmerkingen van mijn kant. Check marktplaats gewoon regelmatig voor houten cabs. Staan er vaak genoeg op voor niet teveel geld. Je kunt ook een supergun kopen zodat je de pcb op je tv kunt spelen maar een kast is natuurlijk wel veel toffer!
 
Back
Top