A
Anonymous
Guest
Sta ik vanmiddag me uit te leven op New Super Mario BroS Wii en Wii Sports Resorts bij Nintendo Benelux in Nieuwegein .. en wie staat er in eens achter me, met bijna twee meter groot?
Juist, Ken
Heel grappig om te zien dat Ken genoot van het pijl en boogschieten in Wii Sports Resort moehaha. Tja Ken, het is eens wat anders dan je cabs en shooters van Cave
Voor de rest wel prima dagje bij Nintendo. Goed ontvangen en een prima line-up voor 2009/2010 (voor de doelgroep dan).
Juist, Ken
Heel grappig om te zien dat Ken genoot van het pijl en boogschieten in Wii Sports Resort moehaha. Tja Ken, het is eens wat anders dan je cabs en shooters van Cave
Voor de rest wel prima dagje bij Nintendo. Goed ontvangen en een prima line-up voor 2009/2010 (voor de doelgroep dan).