What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe reis Japan in December en in Augustus 2008

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
img_header.jpg

Dit keer weer een super aanbod voor "wènèg" naar Japan!

Vervelend hè, die kerstvakantie thuis zitten.
Die vervelende familie bijeenkomsten, tante Bep die weer in je wang knijpt, tante Truus met haar verhalen over vroegâh.

Doe eens ludiek, vier je vakantie in OSAKA

Shiranai Travel gaat op 25 December weer naar Japan toe.
Ontvlucht gezellig de Kerst Drukte en kom tot rust in Japan.
Bezoek een Onsen in de sneeuw!
Bezoek een eeuwen oud fort in Kumamoto!
Ga naar de Aso vulkaan en zie hem rook spuugen.
Ga tempels snuiven in Kyoto of Ise.

Kort om, ga 2 weken uit je dak!

De reis:
Retour Amsterdam <--> Osaka (met tussenstop in Tokio)
13 nachten in Osaka in een hotel (***) of appartement.

2 weken gratis treinen (Alleen JR treinen) met de Japan Railpass.
Inclusief reisgids met een boel tips.

De reis zelf:
Je gaat met eigen vervoer naar Schiphol.
Daar vliegen we naar Tokio.
In Tokio pakken we een binnenlandse vlucht naar Osaka Itami
In Osaka verblijven we 13 nachten in een 3 sterren Business hotel in een double/twin of zaken twin (douche/bad cabine in het midden).
Je kamer heeft:
- Airco
- 100Mbit interweb
- Schoonmaak
- (Zit)Bad/Douche en verwarmde toilet(bril) met bidet.
- Een gratis film kanaal.
- Japans ontbijt (vrij simpel, maar gratis ~_~)

OF we verblijven in een appartement.
- Airco
- 100Mbit interweb
- Net nieuw gemeubileerd en gerenoveerd
- Grotere kamers, met 3 2pers. kamers in een appartement (en woonkamer)
- Video on demand
- Fietsen huur voor bijna niets

De 8e gaan we rond 06:00 naar Itami en vliegen naar Tokio. Daar pakken we de vlucht terug naar Amsterdam waar we 17:30 weer aankomen op de zelfde dag.
Van zelf sprekend vliegen we met JAL


Hoe / wat / hoe veel? / Wanneer?
Hoe: Met Shiranai Travel en twee vliegtuigen.
Wat: Naar Osaka in de kerst vakantie
Hoe veel: €1417.- (Inclusief 10 euro kosten voor Shiranai's reisgids)
Wanneer: 25/12/2007 ~ 08/01/2008

Boeking status: 9 van de 12 bevestigd. Nog 3 plaatsen over!
 
Shiranai.com
Heeft de reis nu staan.
We horen graag of er mensen mee willen.
Ook horen we graag tips en ideeen.

Ken, je zou me nog mailen, toch?
 
Klopt, dat doe ik even van de week als ik even wat vragen op papier heb gezet over het hele gebeuren.
 
Schop

We hebben nu 6 mensen die mee gaan in December \0/
Nog maar 4 te gaan voor de 1300 pleuro gehaald is.
 
Final schop,
de reis is veranderd omdat we voor 100 pleuro meer met JAL konden gaan.
Dit is ongeveer 450 euro minder dan een budget JAL ticket normaal is ^__^
 
is er nog plek, ik ben nml. op zoek naar een groepsreis, liefst eind dit jaar!
 
Jawel. Er is echter wel een toeslag van 150 euro.
Je moet me zsm mailen met de volgende details:
Volledige naam volgens paspoort.
Paspoort nummer, kopie (scan) paspoort.
NAW gegevens.

Komende Zondag is er een bijeenkomst van de meeste reizigers in Dordrecht.
Als je dan ook kunt, zou dat prettig zijn.

Mail: travel at shiranai dot com
 
Is hier nog iets uit voortgekomen?
 
Yup.
Capcom gaat met ons mee :) ZIjn toeslag was 75 euro ipv. 150 dankzij een cancelation. JAL rekende hier 75 euro voor naam wijzigen.
We gaan nu met 24 man naar Osaka in December...

Voor de nieuwe reis in Augstus volgend jaar staat nu een bedrag van 2150 euro als voorlopige schatting.

Dit is inclusief:
Directe vlucht AMS --> Tokyo
1 week in Tokyo, 3pers. appartement
1 week in Osaka, 6 pers. appartement
5 dagen Hakata, 2pers. hotelkamer
1 Overtocht met Highspeed ferry naar Busan (Korea)
5 dagen Seoul, 4pers. kamer met stapelbed of 100 euro meer voor 2pers. hotel.
Directe vlucht Seoul (Ichion) naar Amsterdam

Verder inbegrepen:
Japan Railpass 2 weken
Ko-Rail Railpass 5 dagen
Ontbijt in hotel in Hakata.

Reisgids van Shiranai travel met 50+ dagtrip ideeen.

Opties:
Tickets voor A-Nation (Pop festival)
Tickets voor Ghibli Museum
2 pers. accomodatie (tegen meerprijs)
Land only arrangement +- 1100 euro.
 
nog een maandje! Ik ga binnenkort eens wat Ghibli films kijken ter voorbereiding, heb nog nooit een anime film gezien :D
 
Lid Capcom, was je zonder Niels ook naar Japan gegaan of was het nu laagdrempelig genoeg om er voor te gaan?
 
ik was zowiezo van plan om in een groepsreis dit jaar nog te gaan dus deze reis kwam goed uit. Als het bevalt ga ik nog een Japan reis doen samen met een vriend, maar dan nemen we Tokyo als basis.
 
ben nu druk bezig de reisgids door te nemen en heb al wat genoteerd waar ik iedergeval heen wil:

1) Osaka (Thuis basis)
2) Yokosuka & Yokohama (Shenmue :D)
3) Tokyo - Akihabara
4) Tokyo - Ginza
5) Kyoto
6) Hiroshima & Miyajima
7) Nara
8) Kanazawa (Tuin)
9) Mitaka (Ghibli museum)

Zie ik trouwens op 1 van deze reizen mount Fuji vanuit de Shinkansen?

Wat zijn de belangrijkste bezienswaardigheden die ik nu nog mis (er zijn helaas niet veel dagen, dus alleen de echte dingen die ik niet mag missen)
 
Wat je mist: Nakano broadway :) Kun je doen ICM Ghibli of Akiba.
Ginza is niet zo belangrijk hoor, maar als je het wil zien...
In de Sony Building hebben ze vaak de nieuwste game demo's spelend.
En soms wat ander preview elektronica.

Comiket/comic market in Tokyo misschien? Zijn ook veel Doujin softs te koop (home made games) en vaak ook de wat kleinere OST makers staan er met limited edition stuff.

Amanohashidate is ook tof om te gaan zien. Als je wat historische meuk wil gaan zien, Yoshinogari-koen van ongeveer 300 voor tot 300 na christus leefde daar de "oer" japanners.

En je mist count down live van Ayumi Hamasaki... Maar goed, kaartjes daar voor zijn 360 euro ;)

Trouwens, als je op het Shiranai forum ook een dergelijke vraag post, zijn er misschien meer mensen die je kunnen helpen.
 
Hey Niels, echt bedankt het was echt super interessant allemaal!

Ik moet alles nog documenteren, maar alvast een kort overzicht van de plaatsen die ik heb bezocht:

27 dec Osaka
28 dec Kanazawa
29 dec Nara
30 dec Tokyo (Centrum)
31 dec Kyoto
01 jan Himeji
02 jan Hiroshima & Miyajima
03 jan Aso
04 jan Tokyo (West)
05 jan Nikko
06 jan Kamakura
07 jan Osaka
 
Back
Top