What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuw mini woody projectje. (terug van weggeweest)

legztec

Puzzle Mastermind
Na een te lange afdwaling in WOW ben ik weer helemaal terug in de arcade gaming.
Ik had al 4 jaar geleden de schetsen liggen en had zelfs ooit al hout gehaald en de maten afgetekend.
Nu dan eindelijk ben ik weer vollop bezig met een nieuwe Mini replica.

Hij moet er uiteindelijk ongeveer zo uit zien:
samShoIIb.jpg


De voortgang van de kast zelf begint iig vorm aan te nemen.
ss2proj.jpg


Het worden er uiteindelijk 2 waarvan 1 waarschijnlijk de verkoop in gaat.
Dit omdat ik na dit project geld nodig zal hebben om een kleine versie van de Vewlix te bouwen.
Maar dat is toekomst muziek aangezien het tracen van de artwork een hels kutkarwei is en ik me afvraag of ik hem ooit af ga krijgen . 8)
 
Lacheh,

wordt het ook qua artwork een SamSho2 kast?

de marquee wordt hel om te vinden en de artwork zou ik repro-en.
 
Repro marquees genoeg, originele is niet te doen. Wel een erg coole cab, herinner me deze nog goed:

455px-Samurai_Shodown_II_flyer_back.jpg
 
Als ik de originele zou kunnen vinden zouden ze nog te groot zijn.
Ik moet het doen met foto's en plaatjes van het origineel maar wil het wel goed doen.

Als iemand nog hoge resolutie artwork beschikbaar heeft van ss2 zou ik daar erg blij mee zijn.
 
Een originele Marquee ook te groot?

ik heb er 1 en die oogt kleiner dan die marquee op de foto. dan kan ik je de maten daarvan wel geven of dat je die inscant ofzo.
 
Ik vind die samsho artwork persoonlijk aardig lelijk, maar wat je qua woodwork neergezet hebt tot nu toe ziet er wel meesterlijk goed uit moet ik zeggen 8)
 
Als ik dit zie dan jeukt het enorm om een eigen mini Pengo cab te maken :twisted:
 
'T gaat niet snel maar er zit progressie in.
woodie.jpg


Ik heb de control panel met een scharnier vastgemaakt en de gaten alvast gemaakt.
De bevestiging voor het raam pas gemaakt.
De kast aangepast zodat de rgb monitor er ook vert in past.

Heb de controls allemaal al binnen:
knoppen.jpg


Nog ff wat afwerken en dan in de gronverf dit weekend denk ik.
 
legztec":uewqzb9d said:
Heb de controls allemaal al binnen.

Ziet er goed uit. Je hebt wel heel veel knoppen en sticks gekocht? Waar gaan die allemaal in? ;-)
 
Ik heb voor deze kast alles 2 keer gemaakt en besteld en kan na deze zo een tweede in elkaar zetten.
De rode knoppen zijn voor mijn neefje en de witte en de extra Josticks worden voor mijn volgende projectje wat 2 viewlixjes moeten worden. :D
 
Knap werk hoor!

Zeer onder de indruk en ga dit zeker volgen.

keep up the good work 8)
 
Heb de kast redelijk ver in elkaar zitten en al in de primer gezet.

primer.jpg


Later heb ik m zwart geschilderd de sub speaker alvast ingebouwd

black.jpg


Ik ben nu bezig met de artwork en heb het logo al af.
Ik heb hem wel een beetje opgeleukt omdat het origineel niet zo veel kleuren heeft en sowiso geen echte gradients.
Het kutte werk zijn al die strepen dus dat zal nog ff duren.

samshosideleft.jpg
 
Back
Top