What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New successor to Tempest!

ZeMMiK

TATE Mode Pilot
Hoi,

De orginele Llamasoft (Jef Minter) heeft een nieuwe Tempest gemaakt en hij is awesome!!!!
Mocht je van tempest houden en heb je een vita...een aanrader.
Vanwege licenties denk ik heet de game nu TxK


 
Haha, lachen. Die gast ziet er ook echt exact uit als de stereotype oude gameontwikkelaar.
 
Mart":1s6xr0tu said:
Haha, lachen. Die gast ziet er ook echt exact uit als de stereotype oude gameontwikkelaar.

Jef Minter is een begrip van die tijd hoor, hij kan erg goed programmeren in machinetaal, heeft ook
bijv die soundmonitor gemaakt in de xbox360 (als je dan muziek speelt dan op de maat van de muziek
krijg je zo´n LSD trip..)
Attack of the Mutant Camels C64???

Maar dit is de beste versie van Tempest2000... Ik denk ik share het even want er zitten hier wel
echte retro liefhebbers.
 
Back
Top