What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

nes top loader

ruderudie

Bullet Dodger
Ik ben er net achter gekomen dat de NES in Australie een top loader versie is, met andere controlpads ook. Iemand bekend hiermee, hij ziet er een stuk moderner uit dus misschien van binnen ook??
 
NES_NES_2.jpg


Volgens mij is het gewoon hetzelfde qua inhoud als de originele NES, net als de Master System en Mega Drive I en II versies. Maar pin me er niet op vast van waarom de keuze etc. Waarschijnlijk omdat de orignele NES qua model vlak was en zo dat men er gauw drinken opzette en met de aanwezigheid van de SNES, de hondenkluifcontroller doet me namelijk aan die van de SNEScontroller denken.

EDIT: Hahaha... Wikipedia natuurlijk... http://en.wikipedia.org/wiki/NES_2
 
wat een butt lelijk ding zeg :)


whitevillage":b5eo8dmk said:
Maar pin me er niet op vast

zei jezus toen men vroeg hoe zwaar dat kruis woog en hij 50 kilo gokte
 
vanaf nu heet dat ding: "The Cheese Wedge"
en zal er ook alleen zo aan gerefereerd mogen worden :p
 
Dat is geen aussie nes hoor. Dat is gewoon het laatste model dat nintendo op de markt heeft gezet in japan volgens mij. Ik heb zie iig al vaak genoeg in webshops gezien als jp versies. Rond de 35 €.
 
Baki":31vwfj1a said:
Dat is geen aussie nes hoor. Dat is gewoon het laatste model dat nintendo op de markt heeft gezet in japan volgens mij. Ik heb zie iig al vaak genoeg in webshops gezien als jp versies. Rond de 35 €.

Daar wordt hij helaas niet mooier van.
 
Niet mooier nee maar ik wilde jullie de info niet onthouden ;P
Zet er 2 hendels op en je hebt een densha de go controller....hmm misschien kun je er tosti's mee maken :?
 
Zit zelf mometeel ook een beetje op E-Bay te surfen voor een import versie van de nes famicom.Deze lijkt mij persoonlijk wel wat en heeft ook een beetje de kleuren van het eerste type famicom.

famulatornesth8.jpg
 
Op Ebay gooien ze je werkelijk dood met die goedkope emulator consoles die NES en SNES games afspelen. Het schijnt dat ze in zuid Amerika op dit lumineuze idee zijn gekomen omdat daar nooit consoles van Nintendo gereleased zijn (correct me if i'm wrong). Zelf zou ik het niet aanschaffen, ga liever voor de real deal en betaal daar ook graag voor. Maar laat hier ff weten of het iets is als je het hebt aangeschaft.
 
ruderudie":kgzjf9m1 said:
Op Ebay gooien ze je werkelijk dood met die goedkope emulator consoles die NES en SNES games afspelen. Het schijnt dat ze in zuid Amerika op dit lumineuze idee zijn gekomen omdat daar nooit consoles van Nintendo gereleased zijn (correct me if i'm wrong). Zelf zou ik het niet aanschaffen, ga liever voor de real deal en betaal daar ook graag voor. Maar laat hier ff weten of het iets is als je het hebt aangeschaft.

Normaal ga ik ook voor het echte werk,maar ben behoorlijk geschrokken van de prijzen van een real Famicom(boxed) 😉
Zelf heb ik hier een regiovrije nes staat in goede conditie en het leek me leuk voor de verzameling om er een japanse nes bij te hebben.
Het gaat me eigelijk meer om bepaalde famicom games die ik graag zou willen omdat de pal/ntsc versies nogal schaars zijn.Daarom leek me dit een leuke/goede oplossing.
 
Ja ls het puur voor het gamen zelf is moet je het doen, famicom kun je later ook nog kopen. Zelf koop ik echter vaak consoles waar ik vervolgens niks of nauwelijks iets mee doe. Vraag me niet waarom, zal wel verzamelziekt zijn
 
ruderudie":2euamn0h said:
Ja ls het puur voor het gamen zelf is moet je het doen, famicom kun je later ook nog kopen. Zelf koop ik echter vaak consoles waar ik vervolgens niks of nauwelijks iets mee doe. Vraag me niet waarom, zal wel verzamelziekt zijn

Ik heb ook wel last van die ziekte :lol:
Zelf kan ik m'n geld nu beter gebruiken voor een NeoGeo AES en die zijn zeker niet goedkoop.De nes heb ik eigelijk ook meer voor de Castlevania's,Mega man's,metroid en de Mario games gekocht.
 
De buit is binnen,ben toch maar iets hoger gegaan aangezien hij new geseald is.Soms heb je dat gewoon,dan heb je ergens je zinnen opgezet en dan wil je het gewoon hebben.Als ik de nes binnen heb post ik wel wat foto's en horen jullie wel of het de moeite was 😉
 
ruderudie":1828b95k said:
Ja ls het puur voor het gamen zelf is moet je het doen, famicom kun je later ook nog kopen. Zelf koop ik echter vaak consoles waar ik vervolgens niks of nauwelijks iets mee doe. Vraag me niet waarom, zal wel verzamelziekt zijn

daarom heb ik 6 verhuis dozen nog ergens in opslag staan. Het is echt puur voor de heb en om gewoon die ervaring te hebben gehad er op gespeeld te hebben. Wat ik met een videopac moet weet niemand maar die ervaring er af en toe eens op te spelen in een gekke bui is onbetaalbaar :)
 
Back
Top