What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NEO GEO Home System SuperSale!!

Ken

High Score Hunter
Ideaal voor starters set of voor mensen die Japanse Neo Geo AES games zoeken.
Stel je eigen starters set samen met de Home System, hoe meer games hoe beter de prijs natuurlijk. Richtprijzen voor de games er achter. Betaling via girorekening of je kunt het op komen halen in Vlaardingen.

Op de Neo Geo AES sta ik open voor biedingen, ook voor biedingen incl. enkele games etc.

Neo Geo AES met 2 sticks, memory card, officiele power converter met Nederlandse stekker en RGB kabel.

Games:

Fatal Fury Special - 40
Fatal Fury 2 - 40
Fatal Fury 3 - 100
SVC Chaos SNK vs Capcom - 160 *Sold aan Baki*
Samurai Spirits - 40 *Sold aan DAY*
Samurai Spirits 2 - 40 *Sold aan DAY*
Samurai Spirits 3 - 100 *Sold aan Chipp*
Art of Fighting 2- 50 *Sold aan Chipp*
Last Blade - 160 *Sold aan Baki*
Last Blade 2 - 230 *Sold aan Baki*
KOF 94 - 80
KOF 96 - 80
KOF 97 - 110
KOF 2000 - 160
NAM-1975 - 50 *Sold aan Chipp*
Baseball Stars - 50
Miracle Adventure - 80
World Heroes Jet - 40 *Sold aan DAY*
Magician Lord - 75
2020 Super Baseball - 50
Super sidekicks 2 - 60
Fire Suplex - 50
Soccer Brawl (geen boekje) - 60

DSC_0132.jpg
DSC_0137.jpg
DSC_0136.jpg
DSC_0140.jpg
DSC_0138.jpg
DSC_0141.jpg
DSC_0142.jpg
 
In SS3, nam 75 en AOF2 heb ik wel interesse. Ik neem aan dat daar wel een mooi prijsje van gemaakt kan worden? :D

Ik spreek je morgen wel even aan via msn....
 
Hey Ken, vraagje, wat heb je hiervan nog over?

EDIT

Ben het weekend even busy, zal daarom pas op maandag evntueel replyen
 
Hey check gewoon de lijst in de openingspost, als ik em niet meer heb staat er SOLD achter.
 
Doordat het er al een tijdje staat dacht ik dat er al meer weg was en dat je het nog niet had aangepast. maar ok.

Ik heb in ieder geval interesse in samurai spirtis en samurai spirts 2, wat dacht je van 70 euro voor deze twee titels?

Ook heb ik intersse in 1 joystick, maar ik neem aan dat je die niet los verkoopt, als wel, dan moet je maar even zeggen hoeveel je ervoor wil hebben.

Tenslotte ophalen in Vlaardingen is geen probleem he?
 
DAY":2ui0nt6q said:
Ik heb in ieder geval interesse in samurai spirtis en samurai spirts 2, wat dacht je van 70 euro voor deze twee titels? Ook heb ik intersse in 1 joystick, maar ik neem aan dat je die niet los verkoopt, als wel, dan moet je maar even zeggen hoeveel je ervoor wil hebben. Tenslotte ophalen in Vlaardingen is geen probleem he?

Sticks inderdaad niet los helaas. 70 euro is goed dude, laat maar weten met pm wanneer je wil komen ophalen of dat je het alsnog wilt laten opsturen.
 
Yo Ken,

Ik KOF '96 ontbreekt nog in mijn collectie dus als je die nog weg doet lemme know.
Ik snap dat je nu je in japan zit die shit niet op kunt sturen maar daar kan ik wel op wachten.

Gr, Baki
 
Ik kan em wel uit Japan opsturen dude no problem.

Ik spreek je snel op msn, had nog wat dingen gevonden die je zocht.
 
Deze stuff is niet meer for sale, ik kan wel stuff uit Japan opsturen maar dan moet ik even kijken wat het moet kosten hier.
 
ok prima, dan is ook gelijk handig te weten wat de verzendkosten zijn voor een AES + goede game. Kan je dat dan in mijn andere topic zetten? Want anders verziekt het deze verkoop
 
Back
Top