mustbeDreaming
Cabinet Dweller
.. nu nog een paar weken hard klussen aan mijn huis en dan kan ik ze een plekje geven
goatboy":20unhxq8 said:Wil zelf ooit eens een Naomi (Dreamcast setup is leuk maar net niet echt genoeg) en Taito Type X zien te scoren maar dat ligt nog vele euro's in het verschiet.![]()
Pat7o":1ib7wbfy said:heb sinds juni ook een Naomi uni cab met een Naomi 1 erin en moet zeggen dat dat toch ook wel erg kick is.