A
Anonymous
Guest
Zat laatst weer eens te denken hoe vet het vroeger was als je een nieuwe game kreeg. Je had meestal hooguit in een (maandelijke) mag een review met wat plaatjes gezien, en met wat mazzel had je Martijn Krabbe bij powerplay nog wat gameplay footage zien vertonen.
Fast forward naar 2011, uitgebreide beta tests, milti-page previews en soms uren (!!) aan gameplay footage waardoor er eigenlijk weinig "magie" over blijft van een nieuwe game die je binnen krijgt.
Gewoon even benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken, ik vind het eigenlijk wel jammer. En ja ik weet het vooruitgang en blabla enzo, en ik kan ook kiezen om het niet te kijken. Maar toch...
Fast forward naar 2011, uitgebreide beta tests, milti-page previews en soms uren (!!) aan gameplay footage waardoor er eigenlijk weinig "magie" over blijft van een nieuwe game die je binnen krijgt.
Gewoon even benieuwd hoe jullie daar tegenaan kijken, ik vind het eigenlijk wel jammer. En ja ik weet het vooruitgang en blabla enzo, en ik kan ook kiezen om het niet te kijken. Maar toch...